
Івент-менеджер
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Реалізовувати масштабні крутезні проекти національного масштабу.
- Високу заробітну плату, що постійно переглядається, рівень заробітної плати обговорюється.
- Офіційне працевлаштування.
- 24 к.д. відпустки.
- Корпоративну бібліотеку.
- Професійний розвиток та навчання.
- Можливість вдосконалювати англійську мову.
- Займатись з нами йогою)
- Комфортний офіс з кавою поруч з ст.м. Осокорки (вул.Дніпровська Набережна, 23 в) з укриттям та генератором. Графік роботи: пн.-пт. 9.00−18.00.
- Знижки на продукцію компанії.
- Брати участь у соціально важливих проектах (дні донорства, благодійні ярмарки та забіги).
- Матеріальну допомогу від компанії при потребі.
- Можливість бронювання.
- Розробка стратегії та тактики розвитку бренду;
- Розробка позиціонування та комунікаційної стратегії бренду;
- Формування цілей за показниками марок та контроль їх досягнення: частка ринку, знання та споживання;
- Розробка рестайлінгу/оновлення брендів;
- Розробка та реалізація програми просування брендів (Digital, BTL), ефективне управління бюджетом;
- Ефективне управління продуктовим портфелем брендів: асортимент, ціноутворення каналами, прибутковість;
- Розробка та контроль виконання планів продажу за брендами: річне та щомісячне планування;
- Розробка та запуск нових продуктів, що посилюють бренди на ринку;
- Виявлення можливостей зростання марок та підготовка відповідних пропозицій з ініціатив;
- Розробка навчання за категоріями та брендами;
- Участь у проектах щодо участі у виставках та міжнародних конкурсах.
- Аналіз ефективності рекламних кампаній, медіа-планування;
- Участь у проведення маркетингових досліджень.
- Досвід роботи роботи івент-менеджером або бренд-менеджером від 1 року.
- Розробка та реалізація івент-стратегії для просування брендів компанії.
- Формування концепцій івентів відповідно до бренд-стратегії компанії.
- Співпраця з креативними агенціями, дизайнерами, медіа, компаніями по виготовленню обладнання та іншими підрядниками.
- Управління бюджетом заходів: планування, контроль витрат, звітність.
- Забезпечення брендованої айдентики на всіх етапах івенту.
- Моніторинг ефективності заходів (KPI: охоплення, залученість).
- Забезпечення дотримання корпоративних стандартів бренду на всіх подіях.
- Ведення документообігу.
work.ua