
Керівник Управління розвитку та підтримки дистанційних каналів продажу
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Забезпечує процес вирішення звернень, що надходять на «другу лінію підтримки» від внутрішніх користувачів банку для їх безперебійної роботи у системах банку;
- Аналізує поточні звернення та на їх основі формує Problem management для системного вирішення проблем;
- Відповідає за організацію та побудову процесу тестування змін, що будуть реалізовані на продуктивних схемах банківських систем;
- Розробляє логіку та процес побудови технічних завдань банківських процесів для постановки задач на вендора;
- Курує процес впровадження змін на промислову схему, прораховує можливі наслідки впровадження\відтермінування змін;
- Відповідає за адміністрування продуктів у банківських систем;
- Забезпечує виконання рішень Правління щодо впровадження нових продуктів;
- Забезпечує виконання рішень КУАПіТу щодо зміни тарифів Банку;
- Забезпечує виконання вимог НБУ та законодавства в банківських системах;
- Слідкує за публічними запитами розробників для виконання вимог НБУ
Сертифікати курсів по роботі з вебсервісами (REST vs SOAP);
Сертифікат курси з Business Analyst та System Analyst ;
Сертифікат по курсах SQLМи пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування;
- Конкурентну заробітну плату та ефективну систему преміювання;
- Відпустка - 28 календарних днів та оплачувані лікарняні;
- Медичне страхування;
- Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
- Підтримку наставника на період адаптації;
- Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.
Rabota