Помічник керівника
Starberry
- Хмельницкий
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Допомога в наймі співробітників.
- Виконання задач від керівника (аналіз конкурентів, створення презентацій, пошук компаній для колаборацій і т.п.)
- Контроль виконання задач відділами, зв'язок між керівником та співробітниками.
- Первинна бухгалтерія (рахунки, акти, накладні).
- Контроль оплат від клієнтів та постачальникам.
- Оплата внутрішніх сервісів компанії.
- Організація роботи офісу (канцелярія, закупівлі).
- Координація дрібних господарських питань.
- Відмінні організаторські здібності та уважність до деталей.
- Вміння працювати одночасно з кількома задачами.
- Відповідальність, конфіденційність, орієнтація на результат.
work.ua