Помічник керівника

Starberry

  • Хмельницкий
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 6 д. назад
Опис вакансіїМи - український бренд одягу з власним виробництвом, принтами, кастомними колекціями. Шукаємо особистого помічника, який буде поєднювати задачі помічника керівника компанії та бухгалтера.Основні обов'язки:1. Як особистий помічник керівника:
  • Допомога в наймі співробітників.
  • Виконання задач від керівника (аналіз конкурентів, створення презентацій, пошук компаній для колаборацій і т.п.)
  • Контроль виконання задач відділами, зв'язок між керівником та співробітниками.
2. Як бухгалтер:
  • Первинна бухгалтерія (рахунки, акти, накладні).
  • Контроль оплат від клієнтів та постачальникам.
  • Оплата внутрішніх сервісів компанії.
3. Як офіс-менеджер:
  • Організація роботи офісу (канцелярія, закупівлі).
  • Координація дрібних господарських питань.
Вимоги:
  • Відмінні організаторські здібності та уважність до деталей.
  • Вміння працювати одночасно з кількома задачами.
  • Відповідальність, конфіденційність, орієнтація на результат.
Що пропонуємо:1. Стабільну роботу в сучасній українській компанії.2. Заробітна плата 20000 грн3. Можливість поєднувати функції і розвиватися в кількох напрямках.4. Роботу в молодому та енергійному колективі.5. Зручний офіс (центр міста, район Міської лікарні).ВідгукнутисяЛегка промисловість, 10-50 співробітників

work.ua