Керівник/ця відділу маркетингу та комунікацій
Запорука, Благодійний фонд
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Розробка та реалізація маркетингової стратегії фонду: від позиціонування до вибору каналів, інструментів і форматів взаємодії з аудиторією.
- Запуск і супровід digital-кампаній (контроль таргетованої реклами, email-маркетингу, співпраця з підрядниками).
- Організація офлайн активностей, подій і акцій, які допомагають посилювати впізнаваність бренду та залучати нових прихильників добрих справ.
- Пошук і тестування нових каналів та підходів до комунікації з аудиторією - креативність вітається.
- Побудова впізнаваності бренду фонду серед різних цільових аудиторій (донори, бізнес-партнери, медичні заклади, журналісти тощо).
- Підтримка та розвиток зв'язків із медіа та лідерами думок: спільно з комунікаційним менеджером - ініціювання публікацій, спецпроєктів, інформаційних приводів.
- Медійна підтримка проєктів, подій та фандрейзингових кампаній фонду.
- Координація роботи команди - внутрішньої (SMM, комунікації, дизайн) та зовнішніх підрядників (фотограф, копірайтер, веброзробники).
- Розвиток компетенцій команди, менторство та створення комфортного робочого середовища.
- Співпраця з іншими відділами фонду.
- Досвід роботи у сфері маркетингу, брендингу, комунікацій або PR (від 5 років).
- Досвід запуску та ведення кампаній із залучення нових аудиторій (як digital, так і офлайн).
- Розуміння принципів контент-маркетингу, SMM, digital-реклами, email-маркетингу.
- Навички стратегічного планування та управління проєктами або командами.
- Людяність - розумієш, для кого і заради чого працюєш.
- Чесність - як у словах, так і в діях.
- Ефективність - бачиш цілі, шукаєш рішення, доводиш до результату.
- Роботу з командою, яка об'єднана спільними цінностями: чесність, людяність, ефективність.
- Простір для ініціативи, нових підходів і рішень - твоя думка буде важливою.
- Амбітні завдання та можливість втілювати ціннісні проєкти з реальним впливом.
- Конкурентний рівень оплати, офіційне працевлаштування.
- Гібридний формат роботи: 3 дні в офісі (Поділ, Київ), 2 дні - віддалено (за бажанням).
Rabota