Керівник/ця відділу маркетингу та комунікацій

Запорука, Благодійний фонд

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 16 д. назад
Привіт! Ми - благодійний фонд “Запорука”, який з 2008 року допомагає дітям та їхнім рідним долати виклики у період лікування та у кризові часи. Для підсилення команди шукаємо людину, яка очолить відділ маркетингу та комунікацій. Ми розвиваємо систему підтримки, довіри та людяності, аби ті, кому ми допомагаємо, відчували власну гідність. Щоб ще більше людей дізнавалися про нашу роботу й долучались до змін, шукаємо керівника або керівницю відділу маркетингу та комунікацій, який/яка допоможе зробити наш голос гучнішим, а бренд - помітнішим у публічному просторі.Стратегія та маркетинг
  • Розробка та реалізація маркетингової стратегії фонду: від позиціонування до вибору каналів, інструментів і форматів взаємодії з аудиторією.
  • Запуск і супровід digital-кампаній (контроль таргетованої реклами, email-маркетингу, співпраця з підрядниками).
  • Організація офлайн активностей, подій і акцій, які допомагають посилювати впізнаваність бренду та залучати нових прихильників добрих справ.
  • Пошук і тестування нових каналів та підходів до комунікації з аудиторією - креативність вітається.
Зовнішні комунікації та публічне представлення
  • Побудова впізнаваності бренду фонду серед різних цільових аудиторій (донори, бізнес-партнери, медичні заклади, журналісти тощо).
  • Підтримка та розвиток зв'язків із медіа та лідерами думок: спільно з комунікаційним менеджером - ініціювання публікацій, спецпроєктів, інформаційних приводів.
  • Медійна підтримка проєктів, подій та фандрейзингових кампаній фонду.
Управління командою
  • Координація роботи команди - внутрішньої (SMM, комунікації, дизайн) та зовнішніх підрядників (фотограф, копірайтер, веброзробники).
  • Розвиток компетенцій команди, менторство та створення комфортного робочого середовища.
  • Співпраця з іншими відділами фонду.
Що для нас важливо?
  • Досвід роботи у сфері маркетингу, брендингу, комунікацій або PR (від 5 років).
  • Досвід запуску та ведення кампаній із залучення нових аудиторій (як digital, так і офлайн).
  • Розуміння принципів контент-маркетингу, SMM, digital-реклами, email-маркетингу.
  • Навички стратегічного планування та управління проєктами або командами.
Особисті якості:
  • Людяність - розумієш, для кого і заради чого працюєш.
  • Чесність - як у словах, так і в діях.
  • Ефективність - бачиш цілі, шукаєш рішення, доводиш до результату.
Ми пропонуємо:
  • Роботу з командою, яка об'єднана спільними цінностями: чесність, людяність, ефективність.
  • Простір для ініціативи, нових підходів і рішень - твоя думка буде важливою.
  • Амбітні завдання та можливість втілювати ціннісні проєкти з реальним впливом.
  • Конкурентний рівень оплати, офіційне працевлаштування.
  • Гібридний формат роботи: 3 дні в офісі (Поділ, Київ), 2 дні - віддалено (за бажанням).
Доєднуйся!

Rabota