Оператор call-центру

Green Consulting

  • Житомир
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 14 д. назад
Опис вакансіїНаша вакансія буде тобі цікава, якщо ти:
  • Маєш досвід роботи з дзвінками;
  • Володієш високими комунікативними навичками (тебе драйвить спілкування з людьми, ти вмієш адаптувати свій спосіб комунікації до різних ситуацій та клієнтів, при цьому розуміючи їхні потреби та очікування);
  • Вмієш працювати в режимі багатозадачності (не втрачаючи в якості та дотримуючись термінів).
Що потрібно буде робити:
  • Робота з клієнтами по телефону (80% комунікації — це телефонні переговори та 20% — листування);
  • Проконсультувати та зацікавити клієнта продуктом компанії;
  • Проходити регулярне навчання для підвищення власних результатів.
Цілі на перший місяць роботи:
  • Ознайомлення з внутрішніми процесами;
  • Вивчення продукту (розуміння функціоналу та можливостей);
  • Початок взаємодії з клієнтами;
  • Виконання задач якісно та вчасно;
  • Визначення професійних цілей на майбутнє.
Важливо: Для цієї ролі ми розглядаємо можливість зростання у інші ролі (зі зміною фокусу та збільшенням заробітної плати).Що ми пропонуємо:
  • Повну зайнятість, працюємо в офісі;
  • Графік роботи по будням з 9:00 до 18:00;
  • Гарна команда та конкурентна заробітна плата;
  • Керівництво, яке цінить зворотній зв’язок та чекає на тебе.

Jobs.ua