
Офіс менеджер
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Організація робочого графіку керівника: координація календаря, організація дзвінків, зустрічей, контроль дедлайнів;
- Обробка кореспонденції, ведення електронної пошти та інших форм комунікації;
- Підготовка документів: Складання презентацій, звітів, меморандумів та інших офіційнихдокументів
- Моніторинг ринку,збір і систематизація інформації за запитом керівника;
- Комунікація зпартнерами та інвесторами (перший контакт, уточнення інформації, координація);
- Координація зіншими відділами та співробітниками компанії;
- Виконання інших особистих доручень.
- Підтримувати затишок і чистоту в офісі.
- Організація поїздок та подій: Забезпечення усіх аспектів подорожей Генерального директора та підготовка заходів.
- Дотримання конфіденційності: Забезпечення конфіденційності важливої інформації та документів.
- Вища освіта(економіка, менеджмент);
- Досвід роботи персональним асистентом /помічником керівника від 2-х років;
- Досвід в комерційній компанії - буде плюсом;
- Знання ділового етикету та стандартів ділового листування, грамотна усна та письмова мова;
- Технологічна грамотність: Вміння користуватися офісними програмами, електронною поштою та іншими технічними засобами.
- Впевнений користувач Google Workspace, Excel, CRM, таск-менеджери;
- Ви відповідальні,організовані, уважні до деталей, вмієте ефективно планувати та керувати часом, швидко адаптуєтесь до змін і можете самостійно приймати рішення;
- Вмієте працюватиз великим обсягом інформації, володієте високим рівнем самоорганізації.
- Здатність ефективно працювати під тиском та в умовах швидкої зміни ситуації.
- Знання англійської мови на високому рівні ( не нижче В2-С1)
Rabota