Senior Account Manager
Uptech
- Украина
- Постоянная работа
- Полная занятость
- 5+ роки досвіду роботи у ролі Account Manager in service-based software development companies
- Глибоке розуміння процесів розробки (SDLC), основ продажів і етапів прийняття рішень клієнтами
- Глибокі навички переговорів, особливо у складних ситуаціях (escalations)
- Stakeholder management skills — вміння ефективно взаємодіяти з ключовими стейкхолдерами з боку клієнта та всередині компанії
- Розвинене бізнес-мислення: вміння читати бізнес-моделі клієнтів та розуміти їхню мотивацію (зростання, cost-cutting, інновації, M&A)
- Досвід підготовки презентацій, оферів для потенційних клієнтів
- Досвід ведення клієнта з етапу MVP до запуску продукту з подальшою підтримкою
- Дослідницькі навички для пошуку та оцінки бізнес-можливостей для нових та постійних клієнтів/партнерів
- Високий рівень ділової англійської (B2, C1+/C2)
- Готовність до закордонних поїздок (переважно США, Європа)
- Здатність працювати як самостійно, так і в команді. Вміння ефективно планувати власні задачі (декомплектувати та пріоритезувати складні завдання відповідно до пріорітетів)
- Проактивність та орієнтованість на результат, виконання KPIs відповідно до таргетів(квартальні)
- Вміння будувати довірливі відносини з клієнтами та досягати win-win угод
- Вміння бачити можливості для розширення аккаунтів, партнерств
- Досвід роботи з різними каналами продажів (inbound, outbound, referral, events, road shows, тощо)
- Досвід підготовки special offers, промо-кампаній та сезонних знижок у вигляді презентацій та email-ланцюжків або multichannel кампаній
- Досвід координації інвойсингу: формування звітів по годинах, погодження інвойсів із клієнтами, контроль своєчасної оплати
- Досвід якісного онбордингу клієнтів у внутрішні процеси компанії
- Досвід у соціальних продажах та підході ABM (Account-Based Marketing)
- Володіння техніками пошуку клієнтів через LinkedIn та холодних розсилок
- Активне ведення профілю та розвиток впізнаванного бренду на платформі Linkedin
- Знання інших мов окрім англійської
- Міжнародні сертифікати, навчання на профільних курсах
- Можливість працювати з стартапами з США та Європи;
- Гібридний формат роботи: віддалено або в затишному офісі в Києві;
- Гнучкий графік: 8 годин на день залежно від ваших біоритмів (без фіксованого початку робочого дня);
- Оплачувану відпустку (31 вихідний день на рік: 11 державних свят + 20 фактичної відпустки);
- Оплачувані лікарняні без довідок (10 робочих днів на рік);
- Спортивні активності (футбольна команда, волейбольна команда, марафони, Race Nation);
- Соціальні активності та внутрішні івенти для обміну знаннями.
- Розвивати довгострокові відносини з поточними клієнтами та підтримувати високий рівень задоволеності
- Регулярно управляти очікуваннями клієнтів: проводити weekly/monthly/qarterly звірки щодо прогресу, пріоритетів, бюджету, термінів
- Аналізувати потреби клієнтів та пропонувати відповідні рішення разом з делівері та ресурсною командами
- Ініціювати нові ідеї та гіпотези щодо розширення сервісів для клієнтів компанії
- Виявляти можливості для апсейлу: нові фічі, додаткові ресурси, нові продукти
- Презентувати рішення клієнту, обговорювати бюджет, працювати із запереченнями
- Організовувати pre-sale процес: планування дзвінків, підготовка пропозицій, презентація оферів, ведення переговорів по контракту
- Контролювати якість та швидкість комунікацій на всіх етапах взаємодії з клієнтом (Customer Journey)
- Організація щоквартальних бізнес-зустрічей з клієнтом (QBR = Quarterly Business Review), під час яких команда презентує: результати роботи за квартал, досягнення цілей та ключових метрик, виклики, з якими стикались, плани на наступний період, нові можливості для співпраці (наприклад, апсейли, розширення команди).
- Працювати з CRM (Pipedrive) та Notion, оновлювати дані, створювати звіти про прогрес (щотижневі, щомісячні, квартальні)
- Презентація рішень клієнту, обговорення бюджету, управління запереченнями та регулярне управління очікуваннями клієнта
- Збирати та аналізувати ключові показники задоволеності клієнтів: NPS, CSAT, health score, retention rate
- Працювати в тісному партнерстві з командою Delivery, Marketing, Pre-sale та виявляти нові можливості для Upsale
- Вести CRM та Notion, робити базову аналітику Losts/Wons та Weekly/Monthly/Quarterly репорти прогресу
- Інтро з рекрутером | 40 хвилин
- Командна співбесіда (Non tech talk) | 1 година 30 хвилин
- Кейс стаді з презентацією для команди