Керівник відділу маркетингу Subaru

Соджітз Авто Україна

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 27 д. назад
Опис вакансіїЗапрошуємо в нашу командуКерівника відділу маркетингу Subaru.Вимоги:
  • Вища освіта
  • Впевнений користувач MS Office (Excel - зведені таблиці, графіки, формули тощо; PowerPoint - створення презентацій)
  • Вміння користуватись фоторедакторами та відеоредакторами
  • Знання digital-маркетингу, вміння створювати рекламні кампанії (Google Ads, Facebook, LinkedIn, DoubleClick тощо)
  • Досвід написання рекламних і тизерних статей
  • Знання основ SMM
  • Англійська мова -письмова та розмовна
  • Досвід роботи на аналогічній посаді - від 3 років; досвід у автомобільній сфері буде перевагою
  • Аналітичні здібності, відповідальність, креативність, комунікабельність, уміння працювати в команді
Обов'язки:
  • Розробка та виконання стратегій з позиціонування бренду Subaru на ринку автомобільної індустрії.
  • Визначення ключових маркетингових цілей та ефективних стратегій для їх досягнення.
  • Управління командою.
  • Розподіл завдань, визначення відповідальності та встановлення ключових показників продуктивності.
  • Розробка та виконання маркетингових стратегій для бренду Subaru відповідно до бізнес-цілей.
  • Координація з командами з реклами, PR, цифрового маркетингу та інших напрямків для створення комплексних кампаній.
  • Проведення досліджень ринку, вивчення попиту та аналіз конкурентів для розробки стратегічних рекомендацій.
  • Визначення та контроль маркетингового бюджету, оцінка ефективності витрат та оптимізація ресурсів.
  • Координація маркетингових зусиль для підтримки дилерів Subaru.
  • Забезпечення найвищого рівня комунікації та підтримки.
  • Визначення ключових показників продуктивності та систематичний аналіз результатів маркетингових кампаній.
  • Розробка звітності та рекомендацій для вищого керівництва.
  • Вивчення нових технологій та трендів у сфері автомобільного маркетингу.
  • Впровадження інноваційних рішень для покращення ефективності стратегій маркетингу.
  • Ведення та підготовка всієї документації відділу маркетингу (від формування до подачі на погодження та підписання).
  • Планування та впровадження маркетингових заходів для автомобілів Subaru на ринку, забезпечення їх ефективного впровадження та підтримки.
  • Керівництво стратегічним партнерством з іншими компаніями та брендами для спільних маркетингових ініціатив та просування бренду Subaru.
  • Співпраця з відділом продажів для розробки та впровадження програм лояльності для клієнтів Subaru, забезпечення зростання обсягів продажів та задоволеності клієнтів.
  • Взаємодія з дилерською мережею для вдосконалення роботи маркетингових кампаній на локальному рівні та забезпечення відповідності брендових стандартів.
  • Організація та ведення тренінгів для внутрішнього персоналу та дилерської мережі щодо актуальних маркетингових стратегій, технік продажу та спілкування з клієнтами в контексті бренду Subaru.
  • Аналіз та впровадження стратегій взаємодії з власниками Subaru через соціальні мережі, сприяння створенню та розвитку спільноти фанатів бренду.
  • Розвиток та впровадження маркетингових стратегій для відділів сервісу та запасних частин задля забезпечення широкого попиту та визначення унікальних конкурентних переваг в рамках автомобільної індустрії.
  • Виконання інших завдань, визначених вищим керівництвом, таких як проведення рекламних кампаній, використання різних методів стимулювання попиту та продажів, тощо.
  • Плідна комунікація та співпраця з іншими відділами для вирішення всіх робочих питань
Пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування в міжнародній компанії;
  • Офіційна оплата праці;
  • Професійний розвиток;
  • Медичне страхування після випробувального терміну;
  • Офіс в центрі Києва.
Якщо вас зацікавила ця вакансія, надсилайте своє резюме!Спілкуватися з кандидатами будемо з 1 липняВідгукнутисяАвтобізнес та автосервіс, 10-50 співробітників

work.ua