SMM-менеджер
Управління культури Житомирської міської ради
- Житомир
- Постоянная работа
- Полная занятость
- продумування контент-стратегії, писати план, потім публікувати за готовим планом;
- продумування або узгодження ідей для контенту різного формату;
- створення контенту (написання текстів, фотографування реквізиту, створення картинок з нуля, монтаж та зйомка відео)
- знання алгоритмів роботи соцмереж (найчастіше це інстаграм);
- вміння налагодити контакт з будь-якими людьми та переконати їх у цінності колаборації;
- розуміння основ маркетингу, піару;
- вміння працювати з аналітикою соцмереж, гугл-таблицями (для підготовки звітів);
- навички проджект-менеджменту.
- знання особливостей різних типів контенту;
- знання алгоритмів роботи соцмереж;
- вміння створювати та обробляти різні типи контенту.
Jobs.ua