Спеціаліст служби підтримки клієнтів (французький деск)

Gelingen Immer

  • Запытов, Львовская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансіїВимоги:
  • Вільне володіння французькою(рідна або майже рідна).
Досвід роботи у службі підтримки клієнтів, бажано у сфері фінтеху, криптовалют або онлайн-платформ
  • Відмінні комунікаційні навички, уважність до деталей, емпатія
Умови роботи:
  • Локація: Віддалено
  • Тип зайнятості: Повна зайнятість
  • Індустрія: Криптовалюта/ Блокчейн
  • Мовні вимоги: Вільне володіння французькою.
Обов'язки:
  • Надавати оперативну, професійну та доброзичливу підтримку клієнтам французькою мовою через email, чат та систему тікетів
Допомагати користувачам з питаннями, пов'язаними акаунтом, транзакціями, верифікацією KYC/AML та навігацією платформою
  • Взаємодіяти з внутрішніми командами (технічна, комплаєнс, операції) для ефективного вирішення запитів
  • Виявляти та ескалувати технічні проблеми або підозрілі дії у відповідні відділи
  • Збирати зворотний зв'язок від користувачів і пропонувати покращення процесів та функціоналу продукту
За інформацією звертайтесьВідгукнутисяКонсалтинг, бухгалтерія, аудит, 50-250 співробітників

work.ua