HR Administrative Specialist

SFORS

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 15 д. назад
Привіт!
Ми SFORS - трейдингова компанія, де трейдери стають успішними!Спеціалізуємося на торгівлі на світових фінансових ринках і є одним із ключових гравців у сфері проп-трейдингу та лідерів премаркету.Вже 20 років компанія успішна на фондовому ринку, завдяки значним інвестиціям у розвиток трейдерів, трейдингові технології, прогресивну модель ризик-менеджменту та створення ефективних трейдингових стратегій - усе те, що допомагає трейдерам стати успішними.
При цьому SFORS оперує виключно власними коштами та не залучає сторонніх інвестицій.Наразі знаходимось в пошуку HR Administrative Specialist який доєднається до нашої команди C&B і допоможе посилити та автоматизувати функцію кадрового адміністрування.Функціонал позиції:
- Кадрове адміністрування ТОВ та ФОП
- Облік та адміністрування відсутностей
- Адміністрування облікових систем
- Побудова та автоматизація процесів, участь у проектах
- Кадрова звітність + аналітика
- Календарі і ДНЯкі професійні навички та досвід потрібні для цієї посади:
- Глибокі знання трудового законодавства України: КЗпП, ЗУ «Про відпустки»
- Практичний досвід та глибокі знання норм діловодства та кадрового адміністрування: ведення особових справ, оформлення наказів, трудових договорів, табелів обліку часу.
- Правила електронного документообігу та оцифрування трудових книжок: порядок подання даних до ПФУ та зберігання в електронному вигляді.
- Розуміння основ аналітики та звітності: формування HR-звітів, консолідація даних, підготовка інформації для аудитів та керівництва.
- Автоматизація та HRIS-системи: знання базових принципів налаштування та адміністрування HR-систем, участь у проєктах автоматизації
- Навички аналітики і інтерпретування данихЩо ще важливо:
- Досвід роботи з HRM системами (в пріоритеті PeopleForce)
- Досвід адміністрування бази управлінського обліку (бажано Microsoft Business Central)
- Буде + досвід роботи в 1С
- Гарні знання Google Sheets, Google Doc, Excel, Word
- Знання англійської мови на рівні B1
- Вміння працювати автономно, здатність відстоювати свою точку зору і ефективно організовувати роботуЩо ми пропонуємо:
- Можливість безкоштовного проживання до 2-3 тижнів на рік у корпоративному житлі в Ларнаці (Кіпр) та Дубаї під час відпусток, відряджень або робочих поїздок
- Розширена програма медичного страхування, включаючи стоматологію, щорічні чекапи, масажі
- Компенсація занять з психологом 4р/міс.
- Безоплатні тренування з велоспорту, бігу, волейболу, футболу, плавання, триатлону
- Часткова компенсація тренувань з великого тенісу та інших видів спорту, часткова оплата вартості абонементів у спортзал, реабілітації, масажів, участі у змаганнях, у тому числі світових
- Компенсація зовнішнього профільного навчання
- Повний доступ до різноманітних внутрішніх освітніх, культурних, розважальних подій, участь в лекціях запрошених спікерів, користування корпоративною бібліотекою
- Відвідування спортивного залу, групових занять і масажу в Київському офісі, регулярні заняття з йоги
- Комфортний офіс
- Офіційне працевлаштування
- Можливість працювати в гібридному форматі 3 дні з офісу/2 з дому

Rabota

Похожие вакансии

  • Marketing & Content Creation Specialist

    FRTLZR

    • Киев
    Опис вакансії FRTLZR — это бренд, специализирующийся на создании высококачественных инструментов для музыкантов, энтузиастов и профессионалов. Описание вакансии: Мы ищем спец…
    • 14 д. назад

    Просмотреть похожие вакансии:

  • HR Administration Specialist в Galaktica, Київ

    Galaktica

    • Киев
    Слово «галактика» зазвичай асоціюється із зірками, але для нас це символ сильних і амбітних людей. А наші «планети» - це великі міжнародні проєкти, які ми втілюємо в життя. Саме т…
    • Только что

    Просмотреть похожие вакансии:

  • HR Administration Specialist

    Galaktica

    • Киев
    Опис вакансії Ми - українська продуктова IT-компанія Galaktica, яка створює та просуває власні онлайн-проєкти на найбільш платоспроможних ринках світу: США, Канада, Австралія, Ве…
    • 5 ч. назад

    Просмотреть похожие вакансии: