L1 tech support specialist
Smart Research
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Англійська мова - письмова, на рівні не нижче intermediate.
- Розуміння принципів побудови локальних мереж, роботи з маршрутизаторами (Mikrotik) та VOIP телефонією (SIP).
- Розуміння основ інформаційної безпеки, методи захисту інформації від несанкціонованого доступу, пошкодження чи умисного спотворення.
- Досвід адміністрування систем Windows.
- Досвід роботи з поштовими сервісами Google Workspace (Gsuite).
- Навички роботи з таблицями і документами та ведення звітів про виконану роботу.
- Досвід у вирішенні проблем, що виникають у користувачів.
- Досвід роботи з CRM-системами на рівні адміністратора.
- Досвід роботи з інтерфейсом Asterisk (FreePBX).
- Досвід роботи з системами керування заявками, Confluence, Slack.
- Досвід роботи з VPN рішеннями (OpenVPN тощо).
- Досвід роботи з Mac OS на рівні адміністратора.
- Підтримка користувачів, робота з системою обробки заявок (тікет система).
- Встановлення операційних систем та програмного забезпечення на комп'ютери співробітників.
- Забезпечення безпеки систем та сервісів.
- Адміністрування користувачів VOIP системи - налаштування телефонних апаратів та обладнання (створення облікових записів, налаштування правил дзвінків, перевірка номерів на спам, своєчасне усунення неполадок).
- Адміністрування користувачів CRM систем - управління користувачами, доступами та інше.
- Внесення нової та актуалізація інформації в базу знань.
- Текстовий зв'язок з клієнтами через корпоративні месенджери (англійська мова!).
- Графік - Пн-Пт з 10:00 до 19:00.
- Сучасний, комфортабельний офіс в центрі міста, в пішій доступності від метро.
- Оплачувані спеціалізовані тренінги та загальні навчання, спонсоровані компанією.
- Командні збори та корпоративні заходи.
- Можливість кар'єрного росту.
work.ua