L1 tech support specialist

Smart Research

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансіїВимоги:
  • Англійська мова - письмова, на рівні не нижче intermediate.
  • Розуміння принципів побудови локальних мереж, роботи з маршрутизаторами (Mikrotik) та VOIP телефонією (SIP).
  • Розуміння основ інформаційної безпеки, методи захисту інформації від несанкціонованого доступу, пошкодження чи умисного спотворення.
  • Досвід адміністрування систем Windows.
  • Досвід роботи з поштовими сервісами Google Workspace (Gsuite).
  • Навички роботи з таблицями і документами та ведення звітів про виконану роботу.
  • Досвід у вирішенні проблем, що виникають у користувачів.
Буде плюсом:
  • Досвід роботи з CRM-системами на рівні адміністратора.
  • Досвід роботи з інтерфейсом Asterisk (FreePBX).
  • Досвід роботи з системами керування заявками, Confluence, Slack.
  • Досвід роботи з VPN рішеннями (OpenVPN тощо).
  • Досвід роботи з Mac OS на рівні адміністратора.
Обов'язки:
  • Підтримка користувачів, робота з системою обробки заявок (тікет система).
  • Встановлення операційних систем та програмного забезпечення на комп'ютери співробітників.
  • Забезпечення безпеки систем та сервісів.
  • Адміністрування користувачів VOIP системи - налаштування телефонних апаратів та обладнання (створення облікових записів, налаштування правил дзвінків, перевірка номерів на спам, своєчасне усунення неполадок).
  • Адміністрування користувачів CRM систем - управління користувачами, доступами та інше.
  • Внесення нової та актуалізація інформації в базу знань.
  • Текстовий зв'язок з клієнтами через корпоративні месенджери (англійська мова!).
Умови роботи:
  • Графік - Пн-Пт з 10:00 до 19:00.
  • Сучасний, комфортабельний офіс в центрі міста, в пішій доступності від метро.
  • Оплачувані спеціалізовані тренінги та загальні навчання, спонсоровані компанією.
  • Командні збори та корпоративні заходи.
  • Можливість кар'єрного росту.
ВідгукнутисяПошук персоналу, HR, 10-50 співробітників

work.ua