Заступник комерційного директора (B2B, логістика)

Shurshu

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 10 д. назад
Опис вакансіїConsolline - міжнародна логістична компанія, яка лише за 5 років побудувала повноцінну мережу власних сервісів.Ми об'єднали ключові напрями перевезень в єдину ефективну екосистему. Стали лідерами ринку LCL-сервісу в Україні та Європі. І єдиною серед українських компаній, хто має власний хендлінг-сервіс в аеропорті Варшави.Поки інші кажуть:«довго», «складно», «неможливо» - ми відповідаємо: «швидко, цікаво, можливо».Наш сайт: .Відео, щоб краще зрозуміти наші цінності та наш вайб. .Ваші обов'язки:
  • Управління командою продажів: постановка планів, контроль виконання KPI, розвиток менеджерів;
  • Залучення та супровід ключових клієнтів: переговори, зустрічі, презентації, контракти;
  • Аналітика та звітність: аналіз виконання планів, прибутковості, ринку, підготовка для директора;
  • Розробка та впровадження комерційної стратегії: нові продукти, цінова політика, маркетингові ініціативи;
  • Координація з іншими відділами: операційний, фінансовий, маркетинг;
  • Робота з постачальниками та партнерами: договірна база, вигідні умови співпраці;
  • Участь в переговорах топ-рівня / тендерах;
  • Оптимізація процесів відділу продажів: CRM, автоматизація, регламенти.
Наші вимоги до кандидата:
  • Досвід роботи від 5-ти років у B2B-продажах (логістика, транспорт, міжнародна торгівля, суміжні сфери).
  • Досвід управління командою продажів - постановка KPI, розвиток, мотивація.
  • Вміння вести переговори на рівні перших осіб.
  • Досвід роботи з фінансовими показниками (маржинальність, прибутковість, рентабельність клієнтів/продуктів).
  • Фінансова грамотність - вміння аналізувати маржинальність, прибутковість клієнтів/продуктів, формувати P&L.
  • Досвід участі у трансформаційних проектах - оптимізація процесів, відкриття нових напрямів, кризове управління.
Що ми пропонуємо:
  • Ставка 40 000 - 80 000 тис. (від результату співбесіди).
  • Офіційне працевлаштування.
  • Оплачувані відпустка та лікарняні.
  • Графік пн - пт з 9:00-18:00.
  • Комфортний офіс у центрі Києва: м. Палац Україна.
Ви ознайомились з вакансією та зрозуміли, що це робота саме для Вас? Тисніть «Відгукнутися» та ми зв'яжемося з вами, щоб обговорити всі деталі.P.S. Якщо маєте досвід в сфері логістики, прописуйте його в супровідному листі💙ВідгукнутисяПошук персоналу, HR, менше 10 співробітників

work.ua