Офіс-менеджер/Асистент керівника

Hello Pro

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 2 д. назад
HELLO PRO - компанія, яка пропонує нестандартні рішення в області рекламно-сувенірної продукції та послуг просування брендів, запрошує на постійну роботу Офіс-менеджера/Асистента керівника.Посилання на сайт компанії:Ми шукаємо відповідального та організованого офіс-менеджера / асистента керівника, який забезпечить ефективну роботу офісу та допоможе керівнику в щоденних робочих процесах.Основні обов?язки:
  • Організація та координація роботи офісу
  • Зустріч і супровід гостей, партнерів, клієнтів
  • Прийом та обробка телефонних дзвінків, електронної пошти
  • Робота з документацією, підготовка та оформлення внутрішніх і зовнішніх документів
  • Виконання адміністративних та організаційних завдань керівника
  • Контроль за виконанням доручень і термінів
  • Взаємодія з постачальниками та сервісними компаніями
Вимоги до кандидата:
  • Досвід роботи на адміністративній або аналогічній посаді - буде перевагою
  • Вміння працювати чітко, системно та організовано
  • Грамотна усна та письмова мова (українська обов'язкова)
  • Володіння базовими офісними програмами та сучасними онлайн-інструментами
  • Позитивний настрій, проактивність, тактовність та вміння знаходити рішення
Ми пропонуємо:
  • Стабільну роботу в сучасному та креативному агентстві
  • Офіційне працевлаштування
  • Конкурентну заробітну плату та систему бонусів
  • Комфортний офіс та дружню команду
  • Можливість розвитку і професійного зростання
  • ЗП: Від 30000 грн
  • Виплата авансу і зарплати своєчасно
  • Графік з 09:00 до 18:00, або з 10:00 до 19:00, пн. - пт. (сб., нд., та святкові дні - вихідні)
  • Місце роботи: м. Київ, вул. Вадима Гетьмана, 1В

Rabota