Комерційний директор
Полтавський алмазний інструмент
- Полтава
- Постоянная работа
- Полная занятость
- автомобільної (виробництво двигунів, колінвалів, підшипників та інших автокомпонентів, осьового інструменту);
- авіаційної (виробництво лопаток турбін та різних деталей);
- енергетичної (виробництво деталей для газотурбінних установок, порізка кремнієвих пластин);
- деревообробної промисловості (виготовлення та заточення пилок по дереву та фрез);
- скляна промисловість (обробка фасадного, автомобільного, дизайнерського
- обробка керамічної плитки, лейкосапфіру, дорогоцінного каміння;
- нафтогазової промисловості (обробка бурових доліт);
- алмазний інструмент для будівництва та каменеобробки (алмазні круги для ручного інструменту, професійний інструмент для обробки армованого бетону, граніту, мармуру, асфальту, плитки та інших матеріалів.
- Управління комерційними процесами компанії: відповідальність за всі аспекти комерційної діяльності, забезпечення ефективної реалізації стратегій та досягнення поставлених цілей. Координація роботи комерційних відділів та виробництва.
- Розробка та впровадження стратегії продажів: створення і адаптація стратегій, що сприятимуть зростанню продажів і збільшенню частки ринку.
- Керування процесами продажу та маркетингу: координація діяльності відділів продажу та маркетингу для досягнення синергії та максимального ефекту.
- Розвиток дистрибуції: аналіз, виявлення нових можливостей для розширення мережі дистрибуції та підвищення конкурентоспроможності.
- Формування цілей та стратегій: визначення цілей і стратегій виходу на нові ринки, організація процесів для досягнення поставлених завдань.
- Керування логістичними процесами: оптимізація логістичних ланцюгів для забезпечення ефективної та своєчасної доставки продукції клієнтам.
- Знання каналів та технологій продажу В2С, B2B, B2G: використання сучасних технологій і методів для підвищення ефективності продажів та задоволення потреб клієнтів.
- Фінансове управління: Контроль витрат та забезпечення їх відповідності плану, аналіз фінансових показників та звітність.
- Аналіз і звітність: підготовка регулярних звітів по поставленим задачам про результати діяльності, аналіз ключових показників ефективності (KPI), вміння приймати рішення на основі даних та аналітики. Впровадження детальної аналітики з IT-відділом компанії та зовнішніми розробниками IT рішень.
- Управління командою: самостійний відбір команди, після співбесіди в Hr відділі, координація навчання (розуміння продукту, та технології продаж) та розробки детальних інструкцій та бізнес процесів для стандартизації роботи з клієнтом; розвиток, мотивація команди відділу продажів та маркетингу, оцінка ефективності співробітників та проведення атестацій з HR відділом.
- Досвід роботи у сфері комерції не менше 5 років: знання ринку і глибоке розуміння комерційних процесів.
- Великий аналітичний потенціал: здатність аналізувати дані, виявляти тенденції та робити обґрунтовані висновки.
- Знання CRM: досвід роботи з системами управління взаємодією з клієнтами для оптимізації процесів продажу.
- Висока мотивація до досягнення результатів: готовність працювати на результат, досягати поставлених цілей і перевершувати очікування.
- Конкурентну заробітну плату з бонусами за результатами роботи: ваші зусилля будуть гідно оцінені.
- Можливості для професійного та кар'єрного розвитку: ми підтримуємо розвиток та навчання наших співробітників.
- Роботу в динамічному та інноваційному середовищі: ви будете працювати в компанії, що постійно розвивається і впроваджує нові технології.
Jobs.ua