Менеджер з бухгалтерського документообігу

  • Винница
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 16 д. назад
Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року. Вища освіта.Вакансію зараз переглядають 2 шукача. Відгукніться першим!MS Excel MS Outlook Користувач 1С Знання трудового законодавства Ведення бухгалтерського обліку Діловодство ПродажОпис вакансіїГрупа компаній «Агропросперіс» фінансує виробництво та експорт агропродукції в Україні. Управляє 43 виробничими компаніями і 10 елеваторами, які постачають на світові ринки понад 3 млн. т. агропродукції в рік. Команда «Агропросперіс» об'єднує 3300 професіоналів в 12 регіонах України, які розвивають агровиробництво на понад 300 тис га.Єдиний великий агробізнес в Україні, що надає малим і середнім українським фермерам повний комплекс послуг по вирощуванню зерна, його зберіганню та продажу на світові ринки, а також фінансування через «Агропросперіс Банк». Інвестор - група інвестиційних фондів під управлінням NCH Capital (США).Вимоги:
  • закінчена вища освіта;
  • досвід роботи бухгалтером, діловодом, економістом від 1 року;
  • впевнений користувач: 1С, Microsoft World, Excel, Outlook.
Функціональніе обов'язки:
  • підготовка і відправлення листів і доручень на відвантаження зерна з елеваторів (за запитом логістів);
  • зв'язок з елеваторами по розрахункам при відвантаженням, закриття партій по елеваторам;
  • контроль списання зерна по актам-розрахункам від елеваторів, довідкам по портам;
  • формування заявок на платіж в системі 1С за послуги елеваторів;
  • формування заявок на платіж в системі 1С по транспортно-експедиційним послугам;
  • постійний моніторинг та перевірка легітимності складських квитанцій в державному реєєстрі;
  • реєстр та внесення до бази договорів зберігання зерна;
  • отримання і підписання актів переоформлення від підприємств, з якими ведеться співпраця;
  • перевірка наявності договорів на продаж товару;
  • формування пакетів документів необхідних для судових розглядів (по запитам юр.відділу) або по запитам податкових органів при податкових перевірках;
  • обробка та ведення реєстру вхідної та вихідної кореспонденції (щоденне відвідування нової та укрпошти для отримання/ відправки, підготовка відправлень в особистому кабінеті підприємства);
  • робота зі сканкопіями;
  • інші доручення генерального директора та головного бухгалтера.
Умови роботи:
  • декретне місце;
  • стабільна, офіційна заробітна плата;
  • дотримання всіх гарантій трудового законодавства;
  • можливість постійного професійного навчання та вдосконалення.

work.ua