Маркетолог, бренд-менеджер
Спанрайз, ТОВ
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- вища освіта (економіка, маркетинг або суміжні дисципліни);
- від 2-х років досвіду роботи у відділах маркетингу/бренд-менеджменті (бажано FMCG);
- досвід у розробці стратегій позиціонування та просування брендів;
- успішний досвід запуску нових продуктів;
- вміння аналізувати ринок, продукт, процеси ціноутворення;
- впевнений користувач MS Office, знання Excel на високому рівні;
- готовність до відряджень (4−6 разів на рік);
- аналітичне мислення, проактивність, здатність працювати з великим обсягом даних.
- вивчення клієнтського досвіду з брендами компанії;
- оробота з продуктом, айдентикою та легендою бренду;
- проведення аналізу ринку, конкурентів, перегляд асортименту продуктової лінійки, запуск і розвиток нових продуктів;
- пошук точок зростання;
- контроль дотримання цінової політики в каналах збуту, оцінка KPI категорій (представленість, конкурентоспроможність, доля ринку);
- підготовка товарних презентацій для B2B, замовлення POS-матеріалів;
- контроль і забезпечення вчасного розміщення візуальних матеріалів товару на сайті та в інших каналах комунікації;
- ініціювання та координація маркетингових ініціатив і рекламних кампаній в традиційних та діджитал каналах;
- підготовка, впровадження, оцінка ефективності рекламних акцій;
- робота з підрядниками: розробка етикеток/пакування, рекламних матеріалів, сувенірної продукції, брендування;
- організація участі у конференціях, форумах, виставках;
- співпраця з відділом продажів, бухгалтерією та фінансовим відділами, документообіг.
- Роботу в дружному колективі професіоналів;
- Роботу з відомими брендами:
- Графік роботи: 5/2 з 9 до 18;
- Зручний гібридний формат роботи (робота в офісі 2 рази на тиждень або за потреби);
- Місцерозташування офісу: вулиця Дмитра Луценка,15 (район Теремки-2);
- Медичне страхування.
work.ua