Тім лід/ Керівник відділу продажів

American Express

  • Одесса
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Вимоги:
  • Досвід у продажах автомобілів / логістиці / ЗЕД - від 3-5 років.
  • Досвід управління командою - від 3 років (відділ 3-10 осіб).
  • Досвід роботи з преміальними клієнтами, корпоративними клієнтами/B2B.
  • Розуміння ринку авто з Кореї, США, Європи.
  • Навички ведення переговорів та закриття великих угод.
  • Досвід побудови воронки продажів, розробки скриптів.
  • Вміння працювати з CRM, аналітикою, автоматизацією продажів.
  • Розвинені лідерські та управлінські якості.
  • Знання англійської буде перевагою.
  • Досвід роботи з CRM KeyCRM, AmoCRM) буде перевагою.
Ключові завдання :
  • Зростання продажів > збільшення виручки, контроль виконання плану.
  • Розвиток команди > навчання, мотивація, контроль роботи менеджерів.
  • Залучення великих клієнтів > B2B, оптові покупці, лізинг.
  • Автоматизація процесів > CRM, звітність, аналітика.
  • Оптимізація маркетингу > лідогенерація, таргетинг, реклама.
  • Контроль дебіторської заборгованості > робота з оплатами та строками угод.
Ми пропонуємо:
  • Конкурентну оплату праці - ставка + бонуси за виконання KPI.
  • Кар'єрний розвиток - можливість впливати на стратегію продажів та ріст компанії.
  • Команду професіоналів - амбітне середовище з можливістю обміну досвідом.
  • Робота в комфортному офісі
  • Графік роботи: 5/2.
Умови роботи: * Можливість безпосередньо впливати на дохід і заробляти щомісячно (fix + бонуси);
  • Зручний графік роботи в офісі з 10:00 до 18:00 ПН-ПТ (1 година перерви на обід), офіс в самому центрі міста;
  • Оплачувані планові відпустки та лікарняні коштом компанії;
  • Професійний розвиток за рахунок компанії;
  • Кар'єрний зріст, швидкість якого залежить від продуктивності роботи.

Rabota