Директор з маркетингу

AVS, онлайн-школа бухгалтерії

  • Мена, Черниговская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 ч. назад
Опис вакансіїМене звуть Віталій Максимук ( ), я розвиваю системну EdTech-компанію, яка допомагає бухгалтерам працювати спокійно, без помилок і штрафів.Ми вже працюємо на трьох ринках:
  • Україна 🇺🇦(
) * Казахстан 🇰🇿
  • Польша 🇵🇱
і зараз у процесі запуску Бразилія.До речі,у кожній країні проект абсолютно локальний: локальні спікери, продукти, клієнти і, частково, команда.Все було б добре, але є одне «АЛЕ» - у нас відсутній відділ маркетингу, навіть маркетолога немає.Усі маркетингові задачі виконують проджект-менеджери та їх команди, використовуючи маркетингову модель, яку я придумав, коли запускав перший проект в Україні 6 років тому.Наша поточна модель дозволяє швидко запускати країну, збирати базу, створювати продукти і системно робити дуже непогані результати, але вона має обмеження, які не дозволяють масштабувати кожен конкретний проект в рамках країни.На останній стратсесії (у липні), ми прийняли рішення знайти модель, яка прибере поточні обмеження, щоб був потенціал росту проекту в кожній конкретній країні в 5 разів.Саме під цей виклик я шукаю в команду сильного CMO з підтвердженими результатами та амбіціями створення масштабної міжнародної компанії.5 ПРИЧИН ПРИЄДНАТИСЬ ДО НАС: * Можливість реалізуватися.Думаю, складно знайти місце краще для реалізації накопиченого досвіду, ніж проект, у якому 6 років нічого не змінювалося в маркетингу (при цьому є результати). * Міжнародний досвід.Зможеш будувати маркетинг на різних ринках, працювати з аудиторіями і командами з різних ринків. * Можливість рости.Зможеш самостійно приймати рішення, формувати свою команду і будувати маркетинг у системній компанії. * Крутий продукт.Ми інвестували сотні тисяч USD у запуск і розвиток власної LMS-системи. Щомісяця ми вимірюємо NPS наших продуктів і отримуємо позитивні відгуки від клієнтів. * Крута команда.Ти потрапиш у команду, де взаємодія заснована на цінностях, за якими люди відбираються в команду і яким реально слідують.ПОЧНЕМО З ТОГО, ЩО ОТРИМУЄШ ТИ: * Фінансова мотивація 5000+ дол. на місяць при досягненні цільових показників (фікс + KPI від результатів проекту)
  • Стабільна виплата ЗП (за весь час не затримали ЗП навіть на день).
  • Можливість працювати віддалено.
  • Моє менторство, мою увагу і зворотний зв'язок.
  • Цікаві виклики - ми націлені стати лідером у ніші в кожній з країн, CMO - одна з головних ролей у цьому завданні.
  • Можливість приймати рішення і тестувати нові ідеї - ми стабільно виділяємо ресурси на тести, тому що без них неможливо розвиватися.
  • Професійне навчання. Доступ до бібліотеки навчальних програм вартістю 10 000 USD.
МЕНІ ВАЖЛИВО, ЩОБ У ТЕБЕ БУВ:
  • Досвід управління маркетинговою командою і підрядниками в ролі CMO, проджект-менеджера, продюсера в EdTech з оборотом від 250 000 дол. на місяць.
  • Досвід управління рекламними бюджетами від 50 тис. дол. на місяць.
  • Досвід роботи з різними каналами трафіку, побудови і масштабування різних маркетингових воронок (автовебінарних, «в лоб» і т.д.)
  • Конкретні кейси зростання продажів компанії з твоєю допомогою.
  • Досвід «граючого тренера», тобто висока кваліфікація маркетолога, щоб, якщо це необхідно, власноруч підхопити і налаштувати будь-який процес.
ТВОЇМИ КЛЮЧОВИМИ ЗАВДАННЯМИ БУДУТЬ:
  • Стратегія:
Розробка маркетингової стратегії проекту, включаючи PR і бренд-стратегію, декомпозиція завдань для її впровадження і реалізація з командою проекту.
  • Воронки:
Проектування, тестування і запуск нових маркетингових воронок (в т.ч. freemium-воронки), покращення існуючих воронок, робота з промо-вебінарами, автовебінарними воронками та іншими воронками.
  • Трафік:
Пошук, тестування і управління різними каналами холодного трафіку.
  • Емейл-маркетинг:
Максимізація заявок на продукти через системну і якісну роботу з теплою емейл-базою проекту.
  • SMM:
Розвиток YouTube-каналу, а також Facebook/Instagram-сторінок проєкту.
  • SEO:
Збільшення обсягу органічного трафіку на наші сайти проектів, а також % конверсії у заявки.
  • Планування та аналітика:
Декомпозиція планового обороту проекту за конкретними показниками, які повинен забезпечити відділ маркетингу, робота з наскрізною аналітикою через Zoho CRM та внутрішню аналітичну систему проекту.
  • Взаємодія з відділами/підрядниками:
Взаємодія з керівниками проектів, відділом продажів, відділом продукту і підрядниками з маркетингу.
  • Команда:
Залучення сильних людей у команду, розвиток команди і управління відділом маркетингу.Якщо тобі імпонують виклики, що стоять перед компанією, і роль CMO в проєкті - надсилай своє резюме і супровідний лист, чому саме тебе цікавить ця можливість. Надсилай твоє резюме і вже зовсім скоро побачимося на співбесіді!ВідгукнутисяОсвіта, наука, 50-250 співробітників

work.ua

Похожие вакансии

  • Керівник відділу продажів на виробництво тентів

    Тент ЮА, ООО

    • Мена, Черниговская Область
    Мене звати Юрій, директор компанії TENT.UA Я шукаю в нашу команду Керівника відділу продажів, управлінця, з досвідом побудови команд. Якщо ви маєте: досвід організації коман…
    • 22 д. назад

    Просмотреть похожие вакансии:

  • Дієтолог-нутриціолог

    Moveat

    • Мена, Черниговская Область
    • 22 000 грн в месяц
    Опис вакансії Коротко про компанію Moveat Компанія Moveat базується в Україні та працює по всьому світу. Ми збираємо інформацію про харчування з наукових досліджень, знімаємо в…
    • 8 ч. назад