Керівник контакт-центру
Національний Експертний Центр
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- стратегічне та операційне управління КЦ;
- організація та забезпечення безперебійної роботи КЦ;
- ефективне управління командою операторів та логістів, контроль та оцінка якості їх роботи;
- забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та вирішення складних ситуацій;
- oрганізація процесів роботи зі зворотним зв'язком від клієнтів;
- формування звітності для системного моніторингу робочих показників та KPI у розрізі кожного працівника та по відділу в цілому;
- адаптація та мотивація нових співробітників;
- розробка шляхів зростання ефективності роботи КЦ та їх реалізація;
- виконання плану, формування та контроль планів роботи відділу;
- побудова системи звітності та аналіз результатів.
- повна вища освіта (спеціаліст, магістр);
- вільне володіння українською мовою;
- досвід роботи на позиції керівника КЦ від 2 років;
- досвід керування командою від 20 фахівців;
- знання і розуміння специфіки роботи КЦ;
- досвід формування та управління командою операторів та логістів; вміння вибудовувати ефективну роботу КЦ;
- вміння вибудовувати операційні процеси, систематизувати та структурувати інформацію;
- знання технік та методик продажу, вміння виявляти та коригувати помилки персоналу;
- стратегічне та аналітичне мислення, високий рівень комунікації, уважність, стресостійкість, лідерські якості та орієнтація на результат;
- впевнений користувач ПК, знання CRM-систем, звітності, Excel.
- Робота в стабільній компанії, яка розвивається.
- Конкурентний рівень прибутку.
- Графік роботи - 5-денний робочий тиждень з 9:00 до 18:00.
- Офіс м. Берестейська
work.ua