Керівник контакт-центру

Національний Експертний Центр

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 ч. назад
Опис вакансіїНаціональний експертний центр (послуги повірки засобів вимірювальної техніки) оголошує про відкриту вакансіюКерівник контакт центруОбов'язки:
  • стратегічне та операційне управління КЦ;
  • організація та забезпечення безперебійної роботи КЦ;
  • ефективне управління командою операторів та логістів, контроль та оцінка якості їх роботи;
  • забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів та вирішення складних ситуацій;
  • oрганізація процесів роботи зі зворотним зв'язком від клієнтів;
  • формування звітності для системного моніторингу робочих показників та KPI у розрізі кожного працівника та по відділу в цілому;
  • адаптація та мотивація нових співробітників;
  • розробка шляхів зростання ефективності роботи КЦ та їх реалізація;
  • виконання плану, формування та контроль планів роботи відділу;
  • побудова системи звітності та аналіз результатів.
Що ми очікуємо:
  • повна вища освіта (спеціаліст, магістр);
  • вільне володіння українською мовою;
  • досвід роботи на позиції керівника КЦ від 2 років;
  • досвід керування командою від 20 фахівців;
  • знання і розуміння специфіки роботи КЦ;
  • досвід формування та управління командою операторів та логістів; вміння вибудовувати ефективну роботу КЦ;
  • вміння вибудовувати операційні процеси, систематизувати та структурувати інформацію;
  • знання технік та методик продажу, вміння виявляти та коригувати помилки персоналу;
  • стратегічне та аналітичне мислення, високий рівень комунікації, уважність, стресостійкість, лідерські якості та орієнтація на результат;
  • впевнений користувач ПК, знання CRM-систем, звітності, Excel.
Ми пропонуємо:
  • Робота в стабільній компанії, яка розвивається.
  • Конкурентний рівень прибутку.
  • Графік роботи - 5-денний робочий тиждень з 9:00 до 18:00.
  • Офіс м. Берестейська
ВідгукнутисяМашинобудування

work.ua