Начальник відділу виконання бюджету та бюджетно-фінансової звітності

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансіїВимоги:Вища освіта за освітнім ступенем не нижче магістра в галузі знань «Управління та адміністрування», «Соціально-поведінкові науки».Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років​Графік роботи:тривалість робочого часу 40 годин на тиждень, п'ятиденний робочий тиждень. Понеділок, вівторок, середа, четвер: 9.00 -18.00, п'ятниця 9.00 - 16 .45.Обов'язки: * Керівництво та організація роботи відділу, в тому числі забезпечення виконання завдань і функцій покладених на відділ та здійснення моніторингу та контролю за виконанням працівниками відділу посадових обов'язків, правил внутрішнього трудового та службового розпорядку.
  • Забезпечення проведення моніторингу виконання завдань та ключових показників, оцінювання результатів службової діяльності спеціалістів відділу.
  • Забезпечення участі у роботі щодо заохочення та мотивації працівників відділу, створення сприятливого організаційного та психологічного клімату в відділі.
  • Здійснення формування проекту Бюджету Головного управління та подання його для розгляду і затвердження, аналізу виконання дохідної та видаткової частини бюджету Головного управління, формування квартальної та річної звітності з виконання бюджету та подання звітності до Пенсійного фонду України.
  • Здійснення формування та аналіз даних про потребу в коштах на виплату пенсій та грошової допомоги та подання інформації до Пенсійного фонду України, розподілу коштів згідно з календарним графіком виплати пенсій між установами, які здійснюють виплату та доставку пенсій з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 30.08.1999 № 1596 «Про затвердження Порядку виплати пенсій та грошової допомоги через поточні рахунки в банках» та Інструкції про виплату та доставку пенсій, соціальних допомоги національним оператором поштового зв'язку, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України, Міністерством праці та соціальної політики України від 28.04.2009 № 464/156, постановою правління Пенсійного фонду України від 28.04.2009 № 14−1, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 02.07.2009 р. за № 592/16608, та забезпечує своєчасне і у повному обсязі спрямування коштів на пенсійні та інші заплановані виплати.
  • Забезпечення контролю за веденням оперативного, аналітичного та бухгалтерського обліку з питань виконання бюджету Головного управління; за надходженням та своєчасним спрямуванням пенсійних коштів, за цільовим, економним та раціональним використанням коштів на виплату пенсій та грошової допомоги; за своєчасністю надання та висвітлення інформації через запити, та на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних.
  • Здійснення, згідно із законодавством України та двосторонніми міжнародними договорами, своєчасної виплати пенсій іноземним громадянам, які проживають на території м. Києва.
  • Здійснення взаємодії з юридичним управлінням щодо роботи пов'язаної з укладанням договорів та додаткових угод з банківськими установами та АТ «Укрпошта», з питань виплати пенсій.
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування згідно Закону України «Про державну службу»;
  • Соціальні гарантії;
  • Можливість професійного розвитку і кар'єрного зростання.
  • На офіційному сайті Головного управління
Ви можете: ознайомитись з повним переліком вакансій; отримати детальну інформацію щодо посадових вимог; завантажити відповідну форму резюме для надсилання на електронну адресу: [ ]
  • За результатами опрацювання резюме, ми відберемо ті, які відповідають нашому запиту, та запросимо відібраних кандидатів на співбесіду.
  • У разі виникнення питань звертайтесь у відділ добору, оцінки та розвитку персоналу управління по роботі з персоналом за тел.
ВідгукнутисяДержавні організації, більше 1000 співробітників

work.ua