Аналітик сервісних процесів
Оптима-классік, ТОВ
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Збір, аналіз і підготовка звітності щодо роботи сервісного центру:
- Побудова моделей обліку ефективності роботи сервісного підрозділу;
- Аналіз витрат на сервісне обслуговування та їх оптимізація;
- Формування звітів для керівництва щодо рентабельності клієнтів, проєктів та напрямків;
- Взаємодія з керівником сервісу, логістикою та іншими суміжними підрозділами;
- Участь у плануванні ресурсів сервісного підрозділу;
- Вища освіта (аналітика, економіка, інженерія, менеджмент або подібне);
- Досвід роботи з даними, аналітикою або у сервісному напрямку - буде великою перевагою;
- Розуміння принципів сервісного обслуговування, навантаження персоналу, логіки розрахунку рентабельності;
- Аналітичний склад розуму, уважність до деталей, ініціативність.
work.ua