Аналітик сервісних процесів

Оптима-классік, ТОВ

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 1 д. назад
Опис вакансіїOptima Klassic - офіційний представник та ексклюзивний дистриб'ютор професійних кавомашин Franke Coffee Systems AG в Україні. У зв'язку з розширенням напрямку сервісного обслуговування, ми шукаємо Аналітика сервісного підрозділу, який допоможе нам глибше розуміти ефективність сервісних процесів і покращувати їх.Основні обов'язки:
  • Збір, аналіз і підготовка звітності щодо роботи сервісного центру:
  • Побудова моделей обліку ефективності роботи сервісного підрозділу;
  • Аналіз витрат на сервісне обслуговування та їх оптимізація;
  • Формування звітів для керівництва щодо рентабельності клієнтів, проєктів та напрямків;
  • Взаємодія з керівником сервісу, логістикою та іншими суміжними підрозділами;
  • Участь у плануванні ресурсів сервісного підрозділу;
Кого ми шукаємо?
  • Вища освіта (аналітика, економіка, інженерія, менеджмент або подібне);
  • Досвід роботи з даними, аналітикою або у сервісному напрямку - буде великою перевагою;
  • Розуміння принципів сервісного обслуговування, навантаження персоналу, логіки розрахунку рентабельності;
  • Аналітичний склад розуму, уважність до деталей, ініціативність.
Що ми пропонуємо?📩 Якщо ви хочете впливати на ефективність роботи сервісу, маєте аналітичне мислення та бажаєте розвиватися в динамічній компанії - будемо раді бачити ваше резюме!ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 50-250 співробітників

work.ua