
Support Specialist
Genesis
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
Ми - команда з понад 40 фахівчинь і фахівців, які спеціалізуются на розробці мобільних застосунків і ігор.
Працюємо повністю віддалено, але маємо офісний простір для зустрічі в Києві.
Наші продукти завантажили вже 25+ мільйонів разів, і кожного місяця сотні тисяч жінок відкривають їх знову і знову.Наші досягнення:
Представляли український IT-сектор на Web Summit та Mobile World Congress Barcelona.
Стали фіналістами Startup World Cup Ukraine.
Номіновані на Mobile Game Awards 2024 у категорії Best Indie Developer.Що ти робитимеш:
- Надавати емпатичну та оперативну підтримку користувачам, допомагаючи вирішувати їхні запити та проблеми через чати та листи.
- Працювати з відгуками в App Store та Google Play, реагувати на них та пропонувати зміни, які допоможуть підвищити рейтинг застосунку.
- Аналізувати та оптимізувати існуючі процеси в команді підтримки, щоб покращити якість сервісу.
- Фіксувати та передавати баги, а також пропозиції щодо покращення продукту відповідним командам (технічна підтримка, розробники, продуктова команда).
- Підтримувати актуальність зовнішньої бази знань, щоб користувачі могли швидко знаходити відповіді на свої запитання
- Ти маєш від 2-х років досвіду роботи у сфері підтримки клієнтів і знаєш, як це працює.
- Ти вмієш працювати з тікетами та електронними листами.
- Володієш англійською на рівні Upper-Intermediate і вище.
- Умієш аналізувати складні ситуації, знаходити причини проблем і швидко пропонувати ефективні рішення.
- Знання SQL буде перевагою для аналізу запитів.
- Ти відкритий до нового, готовий навчатися і постійно вдосконалювати свої навички.
- Віддалена робота і гнучкий графік - працюй там, де тобі комфортно.
- 20 днів оплачуваної відпустки + безлімітні лікарняні.
- Компенсація техніки і домашніх смаколиків.
- Доступ до корпоративної бази знань, комʼюніті й навчання.
- Медстрахування (в Україні) і корпоративний лікар.