Технічний фахівець з обслуговування користувачів
Winner
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Спеціалізована вища освіта;
- Досвід роботи на аналогічній посаді від 2-х років;
- Базові знання функціювання мережі та організації корпоративного домену;
- Знання ОС Windows Workstation, Windows Server;
- Знання апаратної частини комп'ютерної техніки та периферійного обладнання;
- Знання організації корпоративного домену на базі Active Directory;
- Розуміння принципів функціонування IT Service Desk та обслуговування клієнтів;
- Вітається досвід роботи з хмарними сервісами (Office 365);
- Уважність до деталей та вміння працювати в команді;
- Рівень володіння англійською мовою - початковий.
- Консультувати користувачів з технічних питань;
- При неможливості самостійно вирішити проблему - збирати всю потрібну діагностичну інформацію для її передачі на 2 лінію підтримки IT Service Desk;
- Готувати обладнання робочих місць користувачів та периферійної техніки;
- Встановлювати та налаштовувати програмне забезпечення;
- Виконувати дрібний ремонт комп'ютерної та периферійної техніки;
- Виконувати інші завдання прямого керівника.
- Офіційне працевлаштування та заробітна плата;
- Медичне страхування для вас та вашої батьківщини;
- Компенсація харчування;
- Локація: с. Чубинське, Бориспільський район
- Розвезення від м. Харківська;
- Можливість постійного розвитку
Rabota