Оператор технічної підтримки

Sumiso

  • Киев
  • 30 000 грн в месяц
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 ч. назад
Основні обов'язки:Взаємодія з клієнтами через різні канали (телефон, email, чат) для вирішення технічних або сервісних запитів.Рішення складних або нестандартних ситуацій, вирішення скарг і конфліктів.Організація навчання та розвитку співробітників служби підтримки.Аналіз роботи команди, формування звітів про ефективність та покращення процесів.Створення та оновлення бази знань для команди і клієнтів.Що ми чекаємо:Досвід роботи в сфері підтримки клієнтів або управлінні командою.Вміння працювати з великими обсягами інформації та організовувати процеси.Гарні комунікативні навички, здатність знаходити спільну мову з різними людьми.Уміння працювати з CRM-системами, досвід роботи з інструментами для управління підтримкою (наприклад, Zendesk, Freshdesk) - буде плюсом.Орієнтація на результат, уважність до деталей і здатність до швидкої реакції на зміни.Що ми пропонуємо:Повний робочий день з графіком з 9:00 до 18:00, пн-пт, не віддалено.Робота в стабільній компанії, що розвивається, з можливістю для кар'єрного зростання.Комфортні умови праці, офіс у Києві.Премії та бонуси за досягнення командних цілей.Можливість навчання та професійного розвитку в команді, яка завжди підтримує.Щоб ми могли швидше розглянути вашу заявку - заповніть, будь ласка, анкету: .

Rabota