
Керівник сектору системного адміністрування та технічної підтримки
- Одесса
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Організація та керівництво роботою відділу системного адміністрування;
- Підтримка та адміністрування ІТ інфраструктури;
- Адміністрація мережного обладнання Cisco, Dlink, серверів Oracle, Office 365, Intune, Azure, SCCM, AD.
- Підтримка у працездатному стан ІТ сервісів: МЕДОК, MD Оffice, VPN та ін.;
- Реєстрація та призначення прав користувачам у 1С та в АD;
- Документування послуг.
- Підтримка техніки у працездатному стані;
- Ведення обліку користувацьких звернень у системі Helpdesk;
- Розробка скриптів для побудови звітів та оптимізації своєї роботи;
- Управління інформаційною безпекою;
- Моніторинг вірусної активності;
- Надання прав доступу до ресурсів ІТ;
- Моніторинг та адміністрування серверів. Встановлення та підтримка працездатності програмного забезпечення на серверах.
- Вища технічна освіта;
- Досвід роботи системним адміністратором та/ керівником відділу системного адміністрування від 3 років;
- Наявність даних сертифікатів буде перевагою: Cisco, CompTIA Security+, CISSP, Microsoft SQL Server certification;
- Досвід управління та роботи з людьми в підпорядкуванні;
- Адміністрування та налаштування комутаторів Cisco;
- Знання лінійки Windows Server 2012-2019.
- Офіційне працевлаштування та соціальні гарантії згідно з КЗпП;
- Високу заробітну плату та премії за KPI;
- Кар'єрний розвиток;
- Медичне страхування;
- Затишне робоче місце де завжди є світло та тепло;
- Стабільну роботу у великій відомій компанії та дружньому колективі;
- Можливості навчання, підвищення кваліфікації за рахунок бюджету компанії.
Rabota