Менеджер з маркетингових проєктів

Netpeak Agencies Group

  • Среднее, Закарпатская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 14 д. назад
Опис вакансіїУ Netpeak Agency активно розвиваємо напрям Conversion Rate Optimization (CRO) та UX/UI-дизайну. І зараз нам потрібен менеджер з маркетингових проєктів, який візьме участь у реалізації стратегії та допоможе розвивати цей напрям разом із командою.Ця роль поєднує аналітику, креативність і менеджерські навички. Ти працюватимеш над реалізацією вже запланованих завдань на найближчі пів року та системно збільшуватимеш кількість лідів на послуги CRO та UX/UI-дизайну на українському ринку.Хто нам потрібен: Hard skills: * Досвід роботи у digital-маркетингу, бажано в B2B, від 1-го року.
  • Розуміння базових принципів роботи рекламних платформ і аналізу ефективності рекламних кампаній (Google Ads, Meta Ads тощо).
  • Навички постановки завдань та підготовки технічних завдань (ТЗ) для фахівців (SEO, PPC, копірайтерів, дизайнерів).
  • Досвід оцінювання ефективності маркетингових активностей і презентації результатів.
  • Володіння Google Analytics 4 на середньому рівні.
  • Володіння Google Sheets / Excel: формули, зведені таблиці, візуалізація даних.
Soft skills: * Системність і структурність мислення, уважність до деталей та здатність аналітично підходити до задач з фокусом на результат.
  • Самостійне планування й організація роботи без потреби в мікроменеджменті, проактивність у пошуку й пропозиції нових рішень.
  • Ефективна комунікація: чітке формулювання думок усно та письмово, вміння узгоджувати задачі з командою та відстоювати її інтереси.
  • Звичка впорядковувати завдання у зрозумілі, послідовні чек-листи.
Що входитиме у твою щоденну роботу: * Просування послуги відповідно до маркетингової стратегії, а згодом - створення та впровадження власної.
  • Популяризація послуги всередині компанії серед сейлзів і менеджерів проєктів: зустрічі, презентації, публікації в Telegram із кейсами та відгуками.
  • Аналіз лідів: оцінка ефективності каналів, виявлення причин відмов і формування висновків.
  • Публікація статей, кейсів і новин на внутрішніх та зовнішніх платформах (Netpeak Journal, соцмережі, профільні ресурси) у співпраці з маркетинг-відділом та підрядниками.
  • Координація роботи з внутрішніми та зовнішніми партнерами (SEO, PPC, крос-продажі, лідогенерація, контент, email-маркетинг).
  • Робота з дизайнерами над портфоліо на Behance.
  • Пошук релевантних онлайн- і офлайн-івентів та організація виступів для UX-фахівців.
  • Створення й оптимізація сторінок послуг на сайті netpeak.ua разом із маркетинг-командою (UX, структура, контент).
  • Підготовка квартальних звітів: аналіз результатів, ретроспектива та рекомендації.
Що входитиме у твої періодичні задачі (щомісячні, квартальні чи річні): * Оновлення та вдосконалення шаблону загальної презентації послуг UX/UI & CRO.
  • Створення та актуалізація SWOT-аналізу.
  • Дослідження конкурентів, клієнтів і ринку.
  • Підготовка контент-плану для внутрішніх (Netpeak Journal, соцмережі) та зовнішніх майданчиків.
  • Виконання додаткових завдань від керівника, що стосуються маркетингу відділу.
Ми пропонуємо: Гнучкий графік роботи з можливістю починати робочий день із 8:00 до 10:00 та завершувати з 17:00 до 19:00. * Можливість працювати повністю віддалено або в офісі (Одеса, Київ, Харків та Черкаси). Офіси автономні на випадок відключення світла.
  • Індивідуальну та групову роботу з корпоративним психологом.
  • Оплачувану відпустку - 18 робочих днів, 8 оплачуваних лікарняних на рік без довідок та 11 державних вихідних.
  • Компенсацію 50% професійного навчання: курси, тренінги, вебінари й т.д.
  • Додаткові оплачувані day off, які надаються при настанні певних життєвих обставин.
  • Наявність прозорої політики Sabbatical (тривала відпустка на 1−3 місяці).
  • Можливість навчання та розвитку: досвід та підтримку наших співробітників, допомогу в професійній адаптації під кураторством протягом усього випробувального терміну.
  • Внутрішні корпоративні знижки на замовлення їжі, розваги, побутові послуги, техніку, навчання, книги, здоров'я, спорт і фінансові сервіси.
  • Швидке прийняття рішень та тестування ідей - відсутність зайвої бюрократії та мікроменеджменту.
  • Профільні івенти та чати для обміну досвідом у рамках групи компаній.
  • Командні заходи, щоб навіть у складні часи підтримувати один одного.
  • Чітку позицію та конкретні дії задля наближення Перемоги. Від початку повномасштабного вторгнення ми виділили понад 4 000 000 $ на мілітарний та гуманітарний напрямок.
І вважаємо однією з найвагоміших переваг - роботу в компанії, у якій тебе чують і до тебе прислухаються, а керівник та команда відкриті до діалогу та пропозицій 😉ВідгукнутисяМаркетинг, реклама, PR, 250-1000 співробітників

work.ua