Офіс-менеджер

Мотайло І.Г., ФОП

  • Александрия, Кировоградская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 10 д. назад
Опис вакансіїПро компанію:Інтернет магазин з продажу техніки. графік 5/2, іноді 5,5/1,5ГОЛОВНА ВИМОГА ЧЕСНІТЬ ТА ПОРЯДНІСТЬ, БАЖАННЯ ПРАЦЮВАТИ, ВЧИТИСЬ, РОЗВИВАТИ КОМПАНІЮ РАЗОМ.Обов'язки:
  • Адміністративна підтримка офісу (документообіг, замовлення товарів для офісу, створення накладних, замовлення товару у постачальників, вирішення інших питань).
  • Робота з клієнтами: консультації, оформлення замовлень, підтримка на всіх етапах.
  • Холодні та гарячі дзвінки: залучення нових клієнтів, продажі.
  • Ведення бази клієнтів у CRM-системі.
  • Контроль доставки замовлень, вирішення спірних питань.
Вимоги:
  • Досвід роботи на аналогічній посаді (бажано, але розглянемо й без досвіду).
  • Грамотна усна та письмова мова.
  • Навички продажів, ведення переговорів, роботи з запереченнями.
  • Вміння працювати в CRM-системах (або готовність навчитися).
  • Організованість, відповідальність, клієнтоорієнтованість.
Ми пропонуємо:
  • Конкурентну зарплату «ставка + бонуси»
  • Гнучкий графік роботи (залежно від ваших умов).
  • Комфортний офіс
  • Навчання та підтримку для новачків.
  • Дружний колектив та кар'єрний ріст.
  • ЧЕСНІТЬ ТА ПОРЯДНІСТЬ
ВідгукнутисяПослуги для населення та бізнесу, 10-50 співробітників

work.ua