Обов'язкиКоординація роботи магазину, що спеціалізується на продажі комп'ютерів, комплектуючих та периферіїКонсультування клієнтів щодо вибору товарів, характеристик продукції та актуальних пропозиційОформлення замовлень, контроль їх виконання та організація видачі товарівВзаємодія з постачальниками, ведення обліку товарів та оновлення асортиментуВимогиВідповідальність, уважність до деталей та бажання навчатисяБазові знання комп'ютерної техніки та комплектуючих або готовність швидко освоїти матеріалГрамотна письмова та усна українська моваНавички роботи з ПК та офісними програмамиМожливість працювати без досвіду, але з бажанням розвиватисяМи пропонуємоКонкурентну зарплату та можливі бонусиГрафік роботи п'ять днів на тижденьКомфортне робоче місце в магазині та дружню атмосферу в колективіМожливість навчання, професійного розвитку та кар'єрного зростання в компаніїРекомендуємо заповнити коротку форму, щоб пришвидшити процес відбору: .