
Менеджер з персоналу
- Харьков
- Постоянная работа
- Полная занятость
- пошук і підбір персоналу на ввіреній території
- контроль адаптації нових працівників
- ведення первинної кадрової документації та передача документів в центральний офіс (кадрове адміністрування централізовано)
- підготовка табелів, графіків відпусток і т.п.
- участь у формуванні зовнішнього кадрового резерву на ключові посади
- участь в оцінці персоналу, проектах навчання та розвитку персоналу
- участь в організації заходів, спрямованих на формування корпоративної культури
- формування внутрішньої звітності
- вищу освіту
- досвід роботи менеджером з персоналу від 2-х років
- володіння сучасними методами пошуку персоналу
- знання пакету MS Office
- грамотну усну і письмову мову (українську)
- бути готовим до відряджень
work.ua