Менеджер систем якості

Три Ведмеді

  • Киев Нижнее, Луганская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 17 д. назад
Опис вакансіїКомпанія «Три Ведмеді» - українська виробничо-торговельна компанія, провідний національний виробник морозива та заморожених напівфабрикатів. Вже більше 25 років ми виробляємо якісну продукцію, яка користується попитом як в Україні так і за кордоном.Більше про нас:запрошуємо до нашої команди Менеджера систем якостіМИ ПРОПОНУЄМО:
  • офіційне оформлення та соціальні гарантії згідно законодавства України;
  • гідну винагороду та стабільну її виплату;
  • комфортні та безпечні умови роботи в сучасному бізнес-центрі Києва на Подолі (біля станції метро «Контрактова площа»);
  • можливість працювати з якісним українським продуктом (відомі бренди, які мають міжнародні сертифікати якості);
  • атмосферу поваги та співробітництва;
  • чай, каву та морозиво).
ЗАДАЧА:
  • підтримання функціонування системи управління безпечністю харчових продуктів (далі по тексту СУБХП).
ОБОВ'ЯЗКИ:
  • розробка проєктів документації СУБХП;
  • керування документацією зовнішнього та внутрішнього походження СУБХП;
  • проведення валідації/верифікації встановлених процедур;
  • підготовка матеріалів для навчань персоналу щодо вимог СУБХП та перевірки знань;
  • проведення навчань та перевірки знань щодо вимог СУБХП (за необхідності);
  • планування та проведення внутрішніх аудитів СУБХП;
  • підготовка підприємства до аудитів (зовнішніх);
  • планування та забезпечення проведення засідань групи НАССР, нарад з якості, безпечності, законності та автентичності;
  • підготовка проектів протоколів засідання групи НАССР, за результатами проведених засідань, та протоколів нарад з якості, безпечності, законності та автентичності;
  • оцінювання санітарно-гігієнічного стану на виробництві;
  • приймання участі у тестуванні готовності до надзвичайних ситуацій і аварій;
  • приймання участі у тестуванні системи простежуваності;
  • тестування відкликання/вилучення продукції;
  • приймання участі в процесі «Керування невідповідностями»;
  • перевірка усунення невідповідностей;
  • підготовка проєктів звітів про функціонування СУБХП;
  • консультування працівників Компанії з питань розробки, функціонування та удосконалення СУБХП;
  • органолептична оцінка продукції.
КЛЮЧОВІ ВИМОГИ:
  • вища освіта (технічна (харчова промисловість), стандартизація, сертифікація, якість);
  • бажаний досвід роботи у відділі якості від 1 року;
  • знання вимог систем управління безпечністю харчових продуктів (ISO 22000, FSSC 22000, BRCGS, IFS);
  • навички роботи з програмними продуктами: WORD, EXCEL, VISIO, Power Point та ін.
  • самостійність, відповідальність, увага до деталей, комунікабельність, бажання навчатись та постійно удосконалювати свій професійний рівень.
ВідгукнутисяХарчова промисловість, 250-1000 співробітників

work.ua