Адміністратор сектору роздрібних продажів
Клауд Стафф
- Житомир
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Досвід управління магазином з 5-ма і більше працівниками або мережею з 5+ магазинів
- Вміння керувати торговими командами дистанційно, а не лише «в полі» .
- Сильні лідерські якості та аналітичне мислення.
- Орієнтація на результат
- Навички планування та постановки завдань.
- Знання MS Office
- Водійське посвідчення та готовність до активних поїздок.
- Формувати тактичні плани з розвитку сектору.
- Формувати тижневі та щоденні плани (оперативне планування).
- Вчасно та без затримок обробляти вхідні запити від працівників.
- Заповнювати та аналізувати головні та додаткові статистики свого сектору для виявлення та фіксації успішних дій, або відхилень в роботі сектору.
- На основі проведеної аналітики виставляти задачі та квоти для підлеглих, а також створювати проєкти по усуненню вузьких місць та розвитку сектору.
- Проводити загальні збори персоналу свого сектору.
- Приймати участь в загальних зборах персоналу.
- Звітувати керівництву за свій сектор
- Виносити на раді винагородження працівників за цінні для компанії досягнення.
- Отримувати звіти від підлеглих, вчасно опрацьовувати та надавати зворотній звʼязок.
- Коригувати та затверджувати плани кожного з підлеглих в зоні підпорядкування
- Співпрацювати з безпосереднім керівником забезпечуючи чітку комунікацію та координацію.
- Відслідковувати та контролювати роботу сектору на предмет відхилень від плану роздрібних продажів, вчасно реагувати та вносити корективи для виконання встановлених показників.
- Ініціювати розробку нових інструментів продажів, розширення груп товарів, зміну КРІ тощо
- Керувати магазинами у регіоні: контроль щоденної роботи, дотримання стандартів Cloud Castle.
- Контролювати виконання планів продажу - персональна відповідальність за досягнення KPI ввірених РТТ.
- Керувати командою: адаптація, навчання та мотивація продавців-консультантів
- Відповідати за розвиток персоналу: регулярні польові аудити, коучинг, зворотний зв'язок, атестації.
- Аналізувати ефективності магазинів: КПІ, відвідуваність, конверсія
- Контролювати стандарти сервісу, мерчандайзингу та чистоту на ввірених РТТ
- Приймати участь у відкритті нових торгових точок.
- Проводити аналіз асортименту і залишків: контроль наявності та оптимізація товарного запасу.
- Контролювати дотримання законодавства, касової дисципліни, стандартів безпеки
- Розв'язувати поточні питання роботи магазинів (технічних, логістичних, кадрових)
- Контролювати графік роботи продавців та їх дисципліну
- Офіційне працевлаштування в сучасній та успішній компанії, де ми підтримуємо один одного, ділимося знаннями та досвідом, і завжди готові допомогти.
- Цікаву та динамічну роботу в команді професіоналів, які захоплені своєю справою та прагнуть досягати нових висот.
- Навчання та професійний розвиток, так як ми віримо, що успіх компанії залежить від успіху кожного члена команди, тому активно інвестуємо в навчання та розвиток наших співробітників.
- Можливість кар'єрного зростання: У компанії діє правило: першими до розгляду на нові посади чи заміщення існуючих - працівники компанії.
- Дружній колектив та підтримку колег, адже у нас панує атмосфера взаємоповаги та співпраці, де кожен має можливість проявити себе та внести свій вклад у розвиток компанії.
- Співпрацю із ветеранами: Ми відкриті до співпраці з ветеранами та військовими, які мають бойовий досвід та надаємо усі соціальні гарантії.
- Стильні якісні подарунки та мерч від компанії.
- Графік роботи: пн-пт, 09:00-18:00, вихідні сб-нд.
- Наявність кухні та парковки на робочому місці.
work.ua