
Агент з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія)
- Карьерное, Херсонская Область
- Постоянная работа
- Полная занятость
Як показує багаторічний досвід - ПриватБанк продовжує працювати, та не стоїть на місці навіть під час криз, повномасштабної війни та пандемій, тож ми готові забезпечити тебе впевненістю у роботі. Гарантуємо, що ти отримаєш знання та досвід, які зроблять тебе ТОПом на ринку праці!Ми шукаємо людину, яка буде:Приймати вхідні звернення від Клієнтів, надавати коректну та вичерпну інформацію про послуги, тарифи, процедури банкуТи можеш стати частиною нашої команди якщо:Маєш повну загальну середню освітуВпевнений користувач ПК, MS Office або Libre, Google-сервісівЗнаєш, що таке вміння ввічливо спілкуватись, працювати у режимі багатозадачності, відповідальність та уважність до деталейВільно володієш українською мовоюЧому працювати з нами - це топ ?
- Стабільна заробітна плата: постійна ставка + зрозуміла система КПЕ + щорічний перегляд ЗП
- Доплати за лідерські позиції, участь у програмах визнання та заохочення
- Work-life balance: працюємо вдома з комфортом та зручним графіком
- Офіційне працевлаштування та нарахування заробітної плати вже з першого дня навчання
- Кар'єрний старт: Почни з фахівця та зростай до менеджера! Більшість наших менеджерів Call Center починали з цієї позиції
- Ми поруч у скрутних ситуаціях: матеріальна допомога для всіх працівників
- Турбота про ментальне здоров'я: безкоштовна психологічна підтримка для тебе та близьких
- Медичне страхування: 100% компенсація вартості страхового пакету
- Корпоративний мобільний зв'язок: вигідні тарифи та пропозиції не тільки для тебе, а й для твоїх рідних
- Інвестуємо в твій розвиток: безкоштовні тренінги, вебінари та курси для твого зростання + можливість зовнішнього навчання за рахунок Банку
Rabota