Керуючий мережею закладів харчування

Алло, Лосось

  • Запорожье
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 9 ч. назад
Опис вакансіїАлло! Шукаємо мозок, серце і голос для бренду «Алло, ЛОСОСЬ»Привіт! 👋Ми - «Алло, ЛОСОСЬ». І ми тут не для того, щоб бути «ще однією доставкою суші». Наша місія - перетворити замовлення їжі на маленьке свято, на емоцію, яку чекаєш з нетерпінням. Ми - це food-tech проєкт, де ідеальний продукт, швидкість ракети та зухвалий бренд зустрілися в одній точці.Ми швидко ростемо, і нашому бренду потрібен лідер. Не просто менеджер, а стратег, ідеолог і трохи рок-зірка. Людина, яка візьме нашу ДНК і змусить усе місто говорити про «Алло, ЛОСОСЬ».Кого ми шукаємо в нашу зграю? 🐟Ми шукаємо партнера, який стане хранителем та двигуном нашого бренду. Ти будеш відповідати за все, що клієнт бачить, чує та відчуває, контактуючи з нами. Твоя мета - не просто продавати роли, а створювати lovemark - бренд, який щиро люблять, якому довіряють і з яким хочуть дружити. Це не про «виконання KPI», це про створення легенди.Твоє поле для гри (aka зона відповідальності):Стратегія: Малювати карту нашого майбутнього. Ти будеш розробляти і втілювати бренд-стратегію, яка порве ринок.Комунікації: Направлятимеш меннеджера, що створить контент, який лайкають, а не прогортають. Ти будеш керувати нашим голосом в SMM (Insta, TikTok), працювати з блогерами, запускати колаборації та втілювати в життя найсміливіші ідеї.Продукт: Бути головним фанатом і критиком наших ролів. Разом з шефом ти будеш запускати новинки, розробляти сезонні меню та стежити, щоб кожен шматочок був ідеальним.Клієнтський досвід: Перетворювати клієнтів на амбасадорів.Ти аналізуватимеш відгуки, вдосконалюватимеш сервіс і зробиш так, щоб кожне «Алло» від нас викликало посмішку.Аналітика та Бюджет: Приймати рішення на основі цифр. Ти будеш керувати маркетинговим бюджетом, аналізувати ринок і знати про конкурентів усе.Це на 100% про тебе, якщо ти:Закоханий у їжу і щиро кайфуєш від якісного продукту.Вмієш і в стратегію, і в креатив. Ти можеш за 5 хвилин придумати ідею для вірусного TikTok, а потім сісти і розписати маркетингову стратегію на рік.Цифри - твої друзі. Ти розумієш, що таке LTV, NPS та CAC, і вмієш перетворювати аналітику на конкретні дії.Маєш «надивленість». Твій Instagram - доказ твого почуття стилю, ти знаєш, що таке хороший дизайн, текст і фото.Лідер за духом. Тебе не лякає слово «відповідальність». Ти вмієш надихати команду, ставити чіткі задачі та доводити проєкти до фіналу.Маєш досвід від 3-х років на схожій позиції (в ідеалі - HoReCa, food-tech).Що ми пропонуємо (окрім найкращих ролів у місті):Гідну зарплату, яку ми готові обговорювати, та зрозумілу систему бонусів. Твій результат = твій дохід.Максимум свободи та мінімум бюрократії. Ми найняли тебе, щоб ти приймав рішення. Ми довіряємо твоєму досвіду.Прямий вплив на продукт і компанію. Твої ідеї не загубляться в листах. Запропонував - реалізував - побачив результат.Команду, заряджену на результат. Ми всі тут трохи божевільні (у хорошому сенсі) і фанати своєї справи.Звісно, корпоративні знижки. Ти будеш їсти найсмачніші суші, роли та все, що ми придумаємо, майже безкоштовно. 😉Що далі?Вже відчуваєш, що це твоє? Не тягни! 🚀Надсилай своє резюме і *короткий супровідний лист*, в якому розкажи про маркетинговий кейс (свій чи чужий), який тебе нещодавно вразив і чому.Чекаємо на твоє «Алло»!ВідгукнутисяГотельно-ресторанний бізнес, менше 10 співробітників

work.ua