Операційний директор (COO)

Beauty-Prof

  • Днепр
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 8 д. назад
Опис вакансіїBeauty Prof- національний дистриб'ютор, який розвиває кілька напрямків бізнесу: власна роздрібна мережа магазинів, дистрибуція та інтернет-магазин.Основні обов'язки: * Створення та оптимізація бізнес-процесів;
  • Організація операційної діяльності;
  • Управління щоденною операційною роботою компанії;
  • Контроль виконання бюджету операційної діяльності;
  • Оптимізація витрат без втрати якості;
  • Забезпечення ефективного використання ресурсів (людських, матеріальних, фінансових);
  • Управління командою;
  • Керівництво керівниками відділів;
  • Встановлення KPI для відділів і контроль їх виконання;
  • Формування культури дисципліни та відповідальності;
  • Розвиток компанії;
  • Участь у формуванні стратегії розвитку;
  • Аналіз ринку та конкурентів для покращення внутрішніх процесів;
  • Забезпечення гнучкості та готовності компанії до масштабування.
Вимоги до кандидата:
  • Досвід роботи на керівних посадах від 3−5 років (COO, операційний менеджер, директор з логістики чи подібні ролі);
  • Досвід побудови та опису бізнес-процесів;
  • Знання управлінських систем (ERP/CRM, 1С);
  • Системне мислення, аналітичні здібності;
  • Лідерські якості, вміння мотивувати та дисциплінувати команду;
  • Орієнтація на результат.
Особисті якості:
  • Висока організованість та відповідальність;
  • Стійкість до стресу, здатність швидко приймати рішення;
  • Гнучкість і здатність працювати в умовах змін.
Ми пропонуємо:
  • Роботу в стабільній, національній компанії, що стрімко розвивається;
  • Амбіційні завдання і можливість активного професійного розвитку;
  • Гарантовану і стабільну оплату праці (ставка +%);
  • Робочий графік: 09:00 до 18:00;
  • Розвиток і навчання за рахунок компанії (курси, тренінги, семінари).
Хочеш зростати та розвиватися у сильній, креативній команді? - Надсилай резюме, та стань частинкою команди!ВідгукнутисяОптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт, 250-1000 співробітників

work.ua