Керівник відділу клієнтської підтримки, Head of retention
Next-On
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Побудувати системи комунікацій з клієнтами;
- Розробляти та реалізовувати стратегії утримання клієнтів на рівні компанії;
- Управляти retention-командою (менеджери, аналітики, CRM-фахівці);
- Аналізувати клієнтську базу, сегментувати користувачів, визначати зони ризику;
- Запровадити KPI для команди та контролювати їх виконання;
- Тісно співпрацювати з маркетингом, продуктом, аналітикою та іншими відділами компанії;
- Формувати бюджет на retention-активності та контролювати його використання;
- Надавати регулярну звітність керівництву по результатам роботи у встановленій формі;
- Досвід роботи у retention/CRM-маркетингу від 3 років, з них від 1 року - на посаді керівника;
- Глибоке розуміння Customer Journey та життєвого циклу клієнта та володіння базовими знаннями з загального маркетингу;
- Досвід управління командою (уміти привести реальні кейси);
- Володіння CRM-системами;
- Сильні аналітичні навички, досвід роботи з SQL, Google Analytics, BI-системами - буде перевагою;
- Стратегічне мислення, орієнтація на результат;
- Володіння англійською - від Upper-Intermediate (усна та писемна мова).
- Офісний формат роботи. Розташування - станція метро Славутич (2 хвилини від метро);
- Графік: Пн-Пт., 09.30 - 19.00;
- Своєчасна виплата заробітної плати;
- Бонуси;
- Можливість працювати з цікавими людьми та над захоплюючими проектами;
work.ua