Менеджер по роботі з клієнтами зі знанням німецької мови

ТАНГРАМ, група компаній

  • Украина
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 21 д. назад
Міжнародна група компаній «Tangram» з офісами в Канаді, Німеччині та Україні шукає кандидатів на вакансію «Менеджер по роботі з клієнтами зі знанням німецької мови» для роботи віддалено або в одному з наших офісів в Україні. Наші офіси розташовані в містах Київ, Миколаїв, Полтава, Черкаси, Вінниця, Дніпро, Одеса, Ужгород, Мукачеве і планується в майбутньому відкриття офісів в декількох інших містах України.В компанії налагоджено процес роботи з клієнтами і ми навчимо Вас, як досягнути успіху на цій посаді та стати успішним. Від Вас вимагається лише бажання працювати та знання іноземних мов, зокрема знання німецької мови мови як основної (обов'язково - гідний рівень для спілкування і листування) та англійської як додаткової (середній рівень, обов'язково - гідний рівень для листування).Місце роботи: Ми шукаємо кандидатів в тих містах, де у нас є офіси або планується відкриття нового офісу, але можливий і варіант «віддаленої» роботи.Робочий час: На даний момент всі вакансії компанії мають на увазі повну зайнятість (8 годин в день, 40 годинний робочий тиждень), але графік роботи обумовлюється окремо та затверджується технічним директором. Наші офіси відкриті з 8.00 ранку до 21:00 вечора. До студентів та навчання ставимося з розумінням.Заробітна плата: гідна (залежить від кваліфікації претендента).Посадові обов'язки:
  • консультації клієнтів по телефону, через email, в чатах і через систему тікетів (система опрацювання електронних звернень);
  • робота з боржниками;
  • відновлення контактів по «сплячих» клієнтах;
  • оформлення замовлень, підготовка документів;
  • підготовка комерційних пропозицій;
  • проведення переговорів і презентацій.
Вимоги (знання, досвід):
  • бажаний досвід роботи на аналогічній посаді (бажано-у сфері розробки ПО, телекомунікацій);
  • бажані базові знання веб технологій, телекомунікаціних технологій, Інтернет-сервісів;
  • знання німецької мови (гідний рівень для спілкування і листування);
  • знання англійської мови (середній рівень, обов'язково - гідний рівень для листування);
  • досвідчений користувач ПК;
  • хороші комунікативні навички - уміння викладати свої думки ясно і зрозуміло в письмовому і усному вигляді, на презентаціях, конференціях і тому подібне;
  • уміння переконувати і працювати із запереченнями клієнтів;
  • організації, планування і контролю власної діяльності.
Великою перевагою буде:
  • знання англійської мови (гідний рівень для спілкування і листування);
  • досвід роботи на аналогічній посаді;
  • досвід роботи в активних продажах (бажано-у сфері розробки ПО, телекомунікацій);
Цікавить:
  • системне мислення, аналітичні здібності;
  • відповідальність, пунктуальність;
  • активна життєва позиція;
  • серйозне ставлення до роботи;
  • зацікавлення у розвитку компанії;
  • порядність, лояльність до компанії.
Переваги:
  • дружня атмосфера та професійний колектив;
  • гідна зарплата + премії за виконані проекти;
  • перегляд рівня з/п двічі на рік;
  • оплачувані відпустки та дні хвороби;
  • гнучкий графік роботи;
  • можливість працювати віддалено;
  • бонуси на весілля/новонародженого;
  • заходи, що спонсоруються компанією;
  • обмін знаннями та навчальні заходи;
  • сучасні та комфортні офісні приміщення.
Гідний рівень заробітної плати та умов праці гарантується!В заголовку зазначити CS, Ваше місто - ПІБ. Наприклад: CS, Cherkasy - Богдан Петренко.

Rabota