Адміністратор, помічник керівника

Результат

  • Днепр
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 21 д. назад
Переваги роботи у нас: * Робота з керівником з багаторічним досвідом та високим рівнем експертності.
  • Складні та цікаві завдання.
  • Відсутність «текучки» на кожній позиції в компанії.
  • Можливість кар'єрного зростання до операційного директора або керівника відділу.
  • Участь в організації національних проєктів, таких як Національна Конференція Ринку Нерухомості:
. * Приналежність до бренду з добрим ім'ям та побудованою за 14 років діяльності надійною репутацією.
  • Сучасний, обладнаний та просторий офіс зі зручними переговорними кімнатами на відстані 300 м від Мост-Сіті.
Обов'язки на посаді:
  • Здійснювати ділове листування та телефонні дзвінки.
  • Виконувати адміністративну підтримку керівника, підготовку до нарад, контроль виконання доручень та координацію завдань між відділами.
  • Підготовлювати документи, звіти та презентації.
  • Планувати графік та координацію Національних Конференцій.
  • Здійснювати закупівлю матеріалів та підтримувати порядок в офісі.
Необхідне від кандидата:
  • Мати вищу освіту.
  • Мати сильні комунікаційні навички.
  • Вміти планувати час і організовувати робочі процеси.
  • Мати досвід роботи у адміністративній ролі або у сфері продажів, або у сфері обслуговування.
  • Бути відповідальним, уважним до деталей та організованим.
  • Мати досвід роботи з документацією та CRM системою.
  • Володіти українською мовою.
Якщо Ви бажаєте не просто «ходити на роботу», а працювати там, де ви будете зростати, отримувати цінний досвід, розвивати компетенції та працювати на одному рівні серед розумних, відкритих та дуже працьовитих людей - надсилайте своє резюме або зателефонуйте нам і ми обов'язково розглянемо вашу кандидатуру!

Rabota