Комерційний директор
АВА ТЕК, ООО
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- 8 років досвіду;
- понад 1000 освітлених об'єктів;
- понад 100 постійних компаній-клієнтів в Україні та Європі;
- власне виробництво;
- філіали в Німеччині та Польщі.
- Якісний та актуальний сертифікований продукт;
- Цікава динамічна робота в стабільній компанії;
- Можливість професійного та особистого розвитку;
- Доброзичлива та амбіціозна команда, яка націлена на результат;
- Можливість впливати на розвиток компанії та бачити результати своєї роботи;
- Складні, захоплюючі завдання;
- Можливість роботи з компаніями- клієнтами по всій Україні та Європі
- Аналіз ринку та конкурентів, вивчення потреб клієнтів, розробка маркетингових стратегій;
- Вдосконалення системи продажів та розвиток взаємовигідних та довгострокових відносин з постійними клієнтами, пошук нових, для збільшення обсягу продажів та ринкової частки;
- Маштабування, ефективне управління та координація відділу продажу з перспективою виконання плану продажів та отримання доходу, забезпечення його професійного розвитку та мотивації;
- Розробка планів продажів, структури та бюджету відділу, організація маркетингових заходів, планування та контроль покриття території, товарними пропозиціями, аналіз фінансових показників;
- Контроль та участь в тендерних комерційних пропозиціях;
- Ведення перемовин із замовниками, заключення контрактів;
- Проактивність та успішне стратегічне планування;
- Орієнтація на РЕЗУЛЬТАТ;
- Високий рівень самоорганізації;
- Маєте успішний досвід управління продажами та маркетингу у сфері В2В понад 3 роки;
- Вищу економічну або управлінську освіту;
- Глибокі знання в області продаж, закупок, логістики и управління запасами
- Володієте високим рівнем знання програм MSOffice (PowerPoint, Excel, Word), CRM та 1С;
- Знання англійської мови (буде додатковою перевагою);
- Вмієте та бажаєте будувати бізнес процеси, стратегічні плани і прогнози продаж, які приносять результати, не чекати що їх хтось побудує, а самому будувати;
- Готові впливати на результат та брати відповідальність за результат;
- Маєте Глибоке розуміння аналітичних методів і інструментів для аналізу даних про продажі, закупки, логістику та інші бізнес-процеси
- Вмієте ефективно представляти дані, проводити презентації, розробляти звіти та документацію для команди, керівництва та інших зацікавлених сторін;
- Наділені лідерськими якостями та маєте досвід системного підходу керування настроєм команди та їх мотивацією;
- Позитивно налаштовані в житті та в роботі і успішно доповните нашу комунікабельну та позитивну команду;
- Прагнете до розвитку, постійно навчаєтесь новому;
- Високо комунікабельні та впевнено спілкуєтесь з замовниками;
- Здібні мислити аналітично, стратегічно та «відчувати клієнта»;
- Вмієте працювати з бюджетом та аналізувати фінансові показники.
- Гідний рівень винагороди та бонусна мотиваційна система (своєчасно без затримок). Конкурентна заробітна плата, яка буде залежати від досвіду та кваліфікації;
- Робота в комфортному та сучасному офісі в м. Києві, бульвар Вацлава Гавела
- Забезпечення всіма необхідними інструментами для роботи, які допоможуть у роботі, а також CRM-системою;
- Офіційне працевлаштування;
- Графік роботи з 9:00-18:00, Пн-Пт.
Rabota