Комерційний директор

АВА ТЕК, ООО

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 24 д. назад
Компанія AVA TECH - виробник сертифікованого LED-обладнання, що підвищує продажі в Retail. Правильне освітлення торгового залу та вітрин - це 60% успіху. Завдяки власному виробництву ми можемо реалізовувати будь-які ідеї. Наше світло допомагає розставляти точні акценти, покращуючи презентацію товарів, створює настрій, приваблюючи увагу покупців. AVA TECH наповнює приміщення не просто хорошим світлом, а емоціями, які надихають на здійснення покупок.Запрошуємо в нашу команду енергійного та мотивованого Комерційного Директора. «Того самого», котрий буде брати на себе відповідальність за результат, розробляти та реалізувати комерційну стратегію компанії. Відповідальний, ініціативний, зацікавлений в постійному розвитку.AVA TECH - це:
  • 8 років досвіду;
  • понад 1000 освітлених об'єктів;
  • понад 100 постійних компаній-клієнтів в Україні та Європі;
  • власне виробництво;
  • філіали в Німеччині та Польщі.
Переваги роботи в Компанії «AVA TECH»
  • Якісний та актуальний сертифікований продукт;
  • Цікава динамічна робота в стабільній компанії;
  • Можливість професійного та особистого розвитку;
  • Доброзичлива та амбіціозна команда, яка націлена на результат;
  • Можливість впливати на розвиток компанії та бачити результати своєї роботи;
  • Складні, захоплюючі завдання;
  • Можливість роботи з компаніями- клієнтами по всій Україні та Європі
Чого ми чекаємо від майбутнього співробітника:
  • Аналіз ринку та конкурентів, вивчення потреб клієнтів, розробка маркетингових стратегій;
  • Вдосконалення системи продажів та розвиток взаємовигідних та довгострокових відносин з постійними клієнтами, пошук нових, для збільшення обсягу продажів та ринкової частки;
  • Маштабування, ефективне управління та координація відділу продажу з перспективою виконання плану продажів та отримання доходу, забезпечення його професійного розвитку та мотивації;
  • Розробка планів продажів, структури та бюджету відділу, організація маркетингових заходів, планування та контроль покриття території, товарними пропозиціями, аналіз фінансових показників;
  • Контроль та участь в тендерних комерційних пропозиціях;
  • Ведення перемовин із замовниками, заключення контрактів;
  • Проактивність та успішне стратегічне планування;
  • Орієнтація на РЕЗУЛЬТАТ;
  • Високий рівень самоорганізації;
Ця посада для Вас якщо Ви:
  • Маєте успішний досвід управління продажами та маркетингу у сфері В2В понад 3 роки;
  • Вищу економічну або управлінську освіту;
  • Глибокі знання в області продаж, закупок, логістики и управління запасами
  • Володієте високим рівнем знання програм MSOffice (PowerPoint, Excel, Word), CRM та 1С;
  • Знання англійської мови (буде додатковою перевагою);
  • Вмієте та бажаєте будувати бізнес процеси, стратегічні плани і прогнози продаж, які приносять результати, не чекати що їх хтось побудує, а самому будувати;
  • Готові впливати на результат та брати відповідальність за результат;
  • Маєте Глибоке розуміння аналітичних методів і інструментів для аналізу даних про продажі, закупки, логістику та інші бізнес-процеси
  • Вмієте ефективно представляти дані, проводити презентації, розробляти звіти та документацію для команди, керівництва та інших зацікавлених сторін;
  • Наділені лідерськими якостями та маєте досвід системного підходу керування настроєм команди та їх мотивацією;
  • Позитивно налаштовані в житті та в роботі і успішно доповните нашу комунікабельну та позитивну команду;
  • Прагнете до розвитку, постійно навчаєтесь новому;
  • Високо комунікабельні та впевнено спілкуєтесь з замовниками;
  • Здібні мислити аналітично, стратегічно та «відчувати клієнта»;
  • Вмієте працювати з бюджетом та аналізувати фінансові показники.
Умови роботи:
  • Гідний рівень винагороди та бонусна мотиваційна система (своєчасно без затримок). Конкурентна заробітна плата, яка буде залежати від досвіду та кваліфікації;
  • Робота в комфортному та сучасному офісі в м. Києві, бульвар Вацлава Гавела
  • Забезпечення всіма необхідними інструментами для роботи, які допоможуть у роботі, а також CRM-системою;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Графік роботи з 9:00-18:00, Пн-Пт.
Якщо читаючи вакансію, Ви впізнали себе, та зрозуміли що це саме та робота яку Ви шукали, чекаємо на Ваше резюме

Rabota