
Оператор 1С (імпортний відділ)
- Одесса
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Облік імпортних закупок у внутрішній обліковій системі;
- Обробка первинної документації від іноземних постачальників: інвойси, пакувальні листи, тощо.;
- Комунікація з брокером, перевірка правильності заповнення документів та відповідності контрактним умовам;
- Ведення архіву документів по кожній імпортній поставці;
- Участь у внутрішній звітності: формування звітів щодо руху ТМЦ, статусу поставок, вартості закупок;
- Комунікація з іншими підрозділами.
- Впевнене володіння функціоналом обліку товарів, документообігу, звітності;
- Уважність до деталей та системність (наш майбутній працівник на цій позиції охоплює великий обсяг документації);
- Комунікабельність і точність у взаємодії з суміжними відділами (логістика, фінанси, брокер, юристи…);
- Готовність до навчання та відповідальність за свої ділянки роботи.
- Прозору та відповідальну корпоративну культуру;
- Коміотрний офіс, який розташований за 10 хвилин від моря, має укриття та зручне паркомісце для співробітників;
- Корпоративне навчання та підтримку ;
- Командні зустрічі, тімбілдинги та корпоративні заходи;
- Зрозумілу систему мотивації;
- Графік роботи: ПН-ПТ 09.00−18.00 / 08.00 - 17.00 (година обідньої перерви).
work.ua