Персональний асистент

Truman

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 3 д. назад
Опис вакансіїTruman - найбільша українська компанія, яка надає комплексні комунікаційні рішення. В команді понад 70 фахівців зі сфер стратегічних і кризових комунікацій, медіалобіювання, GR та адвокації, і аналітики. Truman забезпечує найвищий рівень професійної підтримки, допомагаючи компаніям ефективно й відповідально вирішувати їхні комунікаційні завдання.Серед ваших задач будуть:
  • Календарне планування - координація зустрічей та дзвінків ключових людей в компанії.
  • Підготовка матеріалів - брифів, презентацій, протоколів, фоллоу-апів, адженд та робота з текстовими документами.
  • Логістика відряджень - бронювання квитків, готелів та планування маршрутів для Senior Partners.
  • Комунікація з підрядниками - від поліграфічних сервісів до ремонтних бригад.
  • Взаємодія з командою - координація задач між департаментами та оперативне вирішення робочих питань.
  • Контроль дедлайнів - нагадування та моніторинг виконання ключових задач.
Що ми очікуємо від вас:
  • Досвід роботи на аналогічній посаді від 1 року (асистент керівника, офіс-менеджер або координатор проєктів).
  • Вміння працювати з офісними програмами (MS Office).
  • Відмінні організаторські навички, уважність до деталей.
  • Грамотна письмова та усна комунікація українською
  • Готовність працювати в офісі в Києві (мінімум 4 дні на тиждень).
  • Бажаний рівень англійської на рівні не нижче Intermediate.
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування;
  • Дотичність до соціально-важливих проєктів;
  • 21 робочий день планової відпустки, лікарняні;
  • Новорічні канікули у всій компанії;
  • Щорічне обстеження організму у клініці «Добробут»;
  • Компенсація навчання;
  • Можливість зростати всередині компанії.
Що далі? * Короткий дзвінок-знайомство з HR Manager'ом Truman (30 хв).
  • Офлайн співбесіда в офісі з HR Manager'ом та Chief of Staff.
ВідгукнутисяМаркетинг, реклама, PR, 50-250 співробітників

work.ua