Заступник головного бухгалтера

Український Аграрний Холдинг

  • Киев
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Український Аграрний Холдинг - один з передових виробників кукурудзи та сої в Україні. Наші виробництва знаходяться на мальовничому Закарпатті (неподалік від Мукачево) та на родючій Чернігівщині (80 км від Києва). Наші зерносховища здатні вмістити 250 тис тонн зернових, а власна система логістики - доставити продукцію в будь-який куточок країни та до пунктів доставки за кордон.Ми переконані в тому, що комфортні умови праці кожного співробітника і чітка організація роботи підрозділів - запорука успіху всього підприємства. Ми дбаємо про розвиток наших підприємств, про наших працівників, їх сім'ї та всіх людей, які проживають у регіонах, де розташовані наші підприємства.Запрошуємо в свою команду Заступника головного бухгалтера Холдингу.Функціонал:
  • контроль бухгалтерського та податкового обліку;
  • контроль податку на додану вартість підприємств Холдингу, проведення аналізу бюджетного відшкодування, контроль за розблокуванням податкових накладних;
  • проходження аудиторських та податкових перевірок. Підготовка відповідей на запити по підприємствах-загальносистемниках Холдингу;
  • моніторинг змін податкового законодавства та стандартів бухгалтерського обліку. Надання пропозицій щодо врахування відповідних змін;
  • консультування з приводу податкового обліку в частині податку на прибуток, ПДВ. Облік у сфері ЗЕД (імпорт, експорт товарів та послуг);
  • участь у підготовці консолідованої фінансової звітності;
  • внесення пропозицій, щодо змін в програмному забезпеченні, організація та контроль процесу змін.
Наш кандидат:
  • має повну вищу освіту у сфері бухгалтерського обліку;
  • має досвід роботи головним бухгалтером або заступником головного бухгалтера від 3 років;
  • має знання обліку у елеваторному виробництві, трейді зернових та логістиці;
  • має досвід роботи з імпортом/експортом послуг;
  • має знання бухгалтерського та податкового законодавства, вимог до складання первинних документів;
  • вміє керувати багатьма задачами та великим потоком документообігу одночасно;
  • вміє визначати пріоритети та організувати ефективну роботу підлеглих;
  • впевнений користувач 1С 8.3 УПП, Microsoft Office, Excel та електронних сервісів;
  • має досвід ефективної співпраці з програмістами щодо поставлення технічних задач задля забезпечення результативної роботи.
Шукаємо уважну, відповідальну, стресостійку, активну людинуКомпанія пропонує:
  • офіційне працевлаштування та повний соціальний пакет відповідно до вимог чинного законодавства;
  • конкурентний рівень заробітної плати;
  • графік роботи 5/2 (понеділок-п'ятниця) з 8.30 до 17.30;
  • корпоративне навчання для працівників;
  • професійний та дружній колектив, який завжди підтримає та допоможе;
  • затишний офіс у мальовничому районі міста з ароматною кавою, чаєм та смаколиками;
  • корпоративний зв'язок та всю необхідну для роботи техніку.
З радістю відповімо на всі запитання!

Rabota