Головний бухгалтер у Жмеринку

М'ясний Майстер

  • Жмеринка, Винницкая Область Винница
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 16 д. назад
Опис вакансіїОсновні обов'язки:
  • Організація та контроль роботи відділу обліку та планування на підприємстві;
  • Управління всіма ділянками бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві;
  • Формування та подання статистичної, податкової та фінансової звітності - згідно з П (С)БО та МСФЗ (для великих платників податків);
  • Контроль за формуванням податкового зобов'язання, податкового кредиту та поданням декларації з ПДВ.
  • Контроль за нарахуванням заробітної плати, розрахунком податків і внесків, поданням звітності з обліку праці та заробітної плати;
  • Формування та подання декларацій з податку на нерухоме майно та плати за землю (земельного податку);
  • Податкове планування та контроль оплати податків;
Контроль відображення в регістрах бухгалтерського обліку операцій ЗЕД (купівля валюти, оплати, оприбуткування імпортованого товару, валютні та курсові різниці тощо);
  • Забезпечення своєчасної передачі даних для управлінської звітності;
  • Участь у розробці облікової політики підприємства.
  • Участь у процесах автоматизації;
  • Співпраця з ДПС та іншими контролюючими органами;
  • Детальний супровід податкових та аудиторських перевірок.
Вимоги до кандидата:
  • Вища економічна освіта (бухгалтерський облік і аудит, фінанси підприємств тощо);
  • Успішний досвід на посаді головного бухгалтера або заступника головного бухгалтера від 5 років. Перевага надається кандидатам з досвідом роботи на м'ясопереробних та інших переробних підприємствах харчової промисловості.
  • Досвід роботи на аналогічній посаді у середньому/великому бізнесі - буде перевагою;
  • Впевнене знання національних стандартів бухгалтерського обліку та податкового законодавства;
  • Досвід ведення обліку та складання фінансової звітності за МСФЗ - буде перевагою;
  • Досвід проходження податкових та аудиторських перевірок;
  • Впевнене володіння програмами BAS КОРП, 1С УТП, M.E.Doc, Excel;
  • Досвід запровадження та роботи в ERP (буде перевагою);
  • Наявність кваліфікації АССА/САР/СІРA/DipIFR (або проходження навчання на наданий момент) - буде перевагою;
  • Досвід впровадження аудиторського файлу SAF-T-UA - буде перевагою.
Вимоги до особистих якостей кандидата:
  • Високий рівень відповідальності;
  • Результативність;
  • Професійний розвиток;
  • Вміння керувати командою бухгалтерів;
  • Аналітичне мислення;
  • Вміння працювати з великими обсягами інформації;
  • Вміння системно підходити до задач;
  • Емоційна врівноваженість;
  • Самоорганізованість;
  • Комунікабельність;
  • Неконфліктність.
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування у стабільній національній компанії;
  • Усі соціальні гарантії відповідно до КЗпП України;
  • Конкурентну заробітну плату (обговорюється індивідуально на співбесіді);
  • Комфортний офіс, сучасне технічне забезпечення;
  • Корпоративний мобільний зв'язок;
  • Комплексні обіди, кава/чай за рахунок компанії;
  • Безкоштовний довіз на роботу та додому;
  • Професійне навчання за рахунок компанії;
  • Можливість кар'єрного росту;
  • Графік роботи: 8:00-17:00, субота та неділя - вихідні.
ВідгукнутисяХарчова промисловість, більше 1000 співробітників

work.ua