Старший бренд-менеджер (TM Агуня)
PepsiCo
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
Responsibilities
- Бере участь в розробці та адаптації стратегії та координує процес розвитку певних торгових марок та груп продуктів компанії. Розробляє бренд-плани та здійснює управління ними.
- Проводить аналіз даних досліджень ринку і цільової аудиторії
- Бере участь у підготовці річного плану активностей по підзвітному бренду/брендам.
- Керує проектами запуску та перезапуску продуктів закріплених торгових марок. Бере участь у розробці нових продуктів.
- Відповідає за оптимізацію рентабельності та оборотності продукції, враховуючи цінове позиціонування, ціновий аналіз конкурентів, економічну ситуацію та прогноз динаміки цін. Рекомендує, за необхідності, цінову політику для категорій/групи торгових марок для максимізації рентабельності компанії.
- Працює над підвищенням рентабельності категорії / торгової марки шляхом пошуку можливостей в оптимізації рецептур, упаковки, портфеля, і т.п., не тільки за рахунок ціни.
- Розробляє та реалізує ATL & BTL активності (ATL – реклама у засобах масової інформації, BTL – рекламні технології, спрямовані безпосередньо на стимулювання збуту).
- Здійснює взаємодію з зовнішніми підрядниками по кожному з інструментів маркетингових комунікацій (ATL, BTL, PR – зв'язки з громадськістю) від постановки завдань до контролю за їх виконанням.
- Проводить аналіз ефективності реклами та маркетингових активностей.
- Узгоджує проекти щодо активізації продажів у торгових точках, проведення рекламних акцій для стимулювання попиту.
- Планує та керує бюджетом з продукції певних торгових марок. Готує річний план і бюджет для визначення фінансових та інших ресурсів, необхідних для досягнення цілей, поставлених у маркетинговій стратегії.
- Виявляє незадовільні параметри продукції, вимоги покупців до продукції (не враховані в ній) та повідомляє про них менеджеру по нових продуктах та службі якості для коригування продукції, надання їй нових споживчих властивостей.
- Забезпечує розподілення необхідних засобів і ресурсів для досягнення встановлених цілей щодо долі ринку і об’ємів продажів:
- Керує розробкою та виконанням комунікаційних стратегій і планів для кожної з торгових марок шляхом рекомендацій відповідних медіа- та маркетинг-міксів.
- Погоджує затверджені на локальному рівні концепції розвитку міжнародного бренду з керівництвом центрального офісу даного бренду. Формує рекомендації з коротко- і довгострокового розвитку міжнародного бренду на локальному ринку
- основи маркетингу та інструменти маркетингових комунікацій;
- знання процесу запуску інновацій на локальному виробництві і вміння в цьому процесі працювати;
- запуск та методи ведення рекламних кампаній;
- основи та принципи PR-технологій;
- методи вивчення мотивації ставлення споживачів до товарів;
- методи вивчення ринкової кон'юнктури та розробки прогнозів потреби у продукції компанії виділеної торгової марки;
- методи ціноутворення, стратегію та тактику ціноутворення;
- психологія та принципи продажів;
- навички проектного менеджменту;
- хороші комунікативні навички;
- відмінні презентаційні та переговорні навички, структуроване мислення;
- високий рівень володіння англійською мовою;
- володіння ПК лише на рівні впевненого користувача (Word, Excel, PowerPoint).