Компанія "7Garden" - це успішна компанія, яка спеціалізується на продажу рослин та декоративних елементів для саду та дачі. У зв'язку з розширенням, ми шукаємо в свою команду офіс-менеджера, який буде відповідати за організацію роботи офісу та підтримку всіх відділів компанії.Обов'язки:- організація роботи офісу (прийом вхідних дзвінків, реєстрація вхідних документів, ведення електронної пошти); - підтримка внутрішньої документації;- взаємодія з партнерами та постачальниками;- підтримка офісного обладнання та техніки;- інші адміністративні обов'язки.Вимоги:- досвід роботи в адміністративній сфері буде великим плюсом;- відмінні комунікативні навички;- вміння працювати в команді;- висока відповідальність та організованість.Переваги:- можливість професійного розвитку;- цікаві проекти та завдання;- дружня атмосфера в колективі.Якщо ви готові приєднатися до нашої команди та розвиватися разом з нами, надсилайте свої резюме за вказаним в контактах. Ваша кандидатура може стати вирішальною для нашого успіху!