
Фахівець Відділу маркетингових досліджень та клієнтського досвіду Департамент маркетингу
- Львов
- Постоянная работа
- Полная занятость
- Розробка дизайну, запуск та супровід опитувань клієнтів для оцінки клієнтського досвіду;
- Здійснення аналізу результатів опитувань клієнтів щодо клієнтського досвіду: розрахунок метрик для оцінки клієнтського досвіду, виявлення та класифікація точок болю клієнтів;
- Підготовка матеріалів та презентацій ключових результатів опитувань;
- Співпраця з підрозділами банку задля виявлення потреби та забезпечення проведення досліджень;
- Напрацювання та реалізація ідей для покращення клієнтського досвіду;
- Освіта за одним з напрямків підготовки: «Маркетинг», «Фінанси», «Фінанси та кредит», «Банківська справа», «Менеджмент», «Економіка», «Соціологія», «Психологія» та інші;
- Досвідчений користувач: MS Word, MS PowerPoint, MS Excel;
- Вміння працювати з великою кількістю інформації, розвинуті аналітичні навики, високий рівень навиків узагальнення (формування висновків);
- Офіційне працевлаштування;
- Конкурентну заробітну плату та ефективну систему преміювання;
- Відпустка - 28 календарних днів та оплачувані лікарняні;
- Медичне страхування;
- Навчання та розвиток в міжнародній компанії;
- Підтримку наставника на період адаптації;
- Цікаві та різнопланові завдання і проекти, що реалізуються із застосуванням сучасних підходів і технологій.
Rabota