
Начальник управління документаційного забезпечення
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- забезпечення єдиного порядку роботи з документами, починаючи з їх створення і до відправлення в архів;
- своєчасне оброблення вхідної кореспонденції та відправку вихідної(обмін кореспонденцією між відділеннями),
- участь у погодженні організаційно-розпорядчих та внутрішніх нормативних документів,
- автоматизація процесів роботи з документами у СЕД АСКОД спільно з підрозділом IT,
- підготовка інформаційних та довідковоаналітичних матеріалів про виконання/невиконання структурними підрозділами Банку документів/доручень;
- протоколювання нарад, засідань.
- знання законодавчих, нормативно-правових і нормативно-методичних актів з діловодства та архівного зберігання документів;
- знання критеріїв та принципів оцінки цінності документів, порядок визначення строків їх зберігання (ДСТУ 4163:2020);
- вища освіта (діловодство, юридична, економічна);
- вільне володіння ПК, знання СЕД АСКОД (обов'язково);
- досвід роботи в банківській сфері 3+ роки;
- уважність до деталей;
- відповідальність, здатність ухвалювати рішення;
- здатність ефективно працювати в команді.
- офіційне працевлаштування з першого робочого дня;
- графік роботи: з 09:00 до 18:00, з ПН-ПТ;
- соціальні гарантії згідно КЗпП України, у тому числі повністю офіційний дохід, лікарняні і 28 днів оплачуваної відпустки;
- після випробувального терміну сплату 50% полісу медичного страхування (ДМС);
- можливість реалізувати себе у системній компанії, застосувати набутий досвід та зініціювати зміни, професійне зростання, цікаві проекти, навчання та розвиток;
- сучасні корпоративні заходи та приємні подарунки.
work.ua