
Молодший фахівець в Департамент координації та розвитку мережі
- Киев
- Постоянная работа
- Полная занятость
- обробка звернень клієнтів (скарги, подяки у тому числі)
- оновлення стандартів обслуговування, критеріїв оцінки, форм та схем оцінки якості обслуговування, надання зворотного зв'язку за результатами оцінки
- проведення та розрахунок показника якості обслуговування
- надання зворотного зв'язку за результатами оцінки якості обслуговування
- організація та проведення заходів і проектів для підвищення якості обслуговування клієнтів
- формування звітів за результатами оцінки якості обслуговування та проведеними заходами і проектами для покращення якості обслуговування
- подання ініціатив для поліпшення процесів Банку, клієнтського досвіду та роботи Управління
- Освіта : вища економічна (спеціальності «Банківська справа» або «Фінанси»)
- Володіння англійською мовою на рівні не нижче Upper-Intermediate (як усно, так і письмово)
- вільне володіння комп'ютерною технікою на рівні користувача, програмними засобами MS Word, Excel, Visio, Project, Power Point
- Висока здатність до навчання
- Аналітичні здібності, вміння аналізувати різнопланову інформацію та робити висновки
- Вміння розставляти пріоритети
- Знання та вміння пошуку інформації в Internet
- Стабільну роботу в одній із провідних банківських груп Європи
- Можливість професійного зростання, внутрішні професійні тренінги
- Залучення в задачі підрозділу
- Щоденна підтримка досвідченого ментора
- Офіційне оформлення з 1 дня
- Страхування життя та медичне страхування
- 28 днів відпустки
Rabota