Локація: м.Полтава (гібридний режим або робота з офісу)Обов`язки:
Ведення документообігу відділу продажів: обробка кореспонденції, інструкцій, наказів та інших документів, оформлення авансових звітів та відпусток співробітників
Координація демо-програм відділу продажів насіння: замовлення, розподіл між менеджерами, підготовка актів списання
Аналітична підтримка: робота з CRM та PowerBI, підготовка звітів з продажів та моніторинг досягнення цілей регіону
Робота з договорами та платежами: створення РО та Capex, робота в SAP Ariba, контроль документообігу та оплат, взаємодія з постачальниками
Організація корпоративних заходів: координація тренінгів, регіональних зустрічей, організація відряджень співробітників включно з проживанням та харчуванням
Адміністративна підтримка офісу: закупівля канцтоварів, господарських товарів, замовлення та контроль технічного обслуговування оргтехніки
Забезпечення дотримання правил охорони праці та техніки безпеки в офісі
Кваліфікації
Вища освіта
Досвід роботи на адміністративних посадах від 1 року
Відмінні навички роботи з комп'ютером (MS Office, Excel та PowerPoint)
Досконалий рівень володіння українською мовою (усно та письмово)
Стресостійкість та здатність працювати в умовах багатозадачності
Відмінні організаційні навички та здатність визначати пріоритети