Адміністративний, операційний директор

ВІВАТ ТРЕЙДІНГ, ТОВ

  • Зборов, Тернопольская Область
  • Постоянная работа
  • Полная занятость
  • 13 д. назад
Вітаємо кандидата! Давайте познайомимось.Хто ми? ТОВ ВІВАТ ТРЕЙДІНГ - Українська дистрибуційна компанія, яка розробляє і продає рюкзаки та канцтовари KITE, AXENT, а ще шкільні, офісні, споживчі товари європейських брендів. Ми - 32 роки на ринку, є налагоджені продажі по всій Україні і закордоном. Маємо маркетинг повного циклу. Склад категорії А. 220 людей в команді.В команду власника шукаємо Адміністративного/операційного директора. Того, хто має успішний досвід управління процессами. А також організації та оптимізації бізнес-процесів. Локація центрального офісу - м.Чернігів.Місія посади: забезпечити внутрішню ефективність, цілісність бізнес-процесів та системність компанії через розробку та впровадження корпоративних стандартів управління. Надавати висококваліфіковану підтримку генеральному директору в адмініструванні ключових управлінських процесів, включаючи стратегічне та річне планування, управління показниками, систему корпоративної звітності, організацію зборів та контроль за виконанням рішень, управління корпоративними проектами.Основні обов'язки:
  • підвищення організаційної ефективності та системності компанії
  • актуалізація, оптимізація та регламентація бізнес-процесів
  • актуалізація та оптимізація бізнес-моделі
  • оцінка організаційної ефективності
  • актуалізація, оптимізація та регламентація організаційної структури
  • управління корпоративною системою показників
  • стратегічне та операційне бізнес-планування
  • організація звітних зборів
  • управління корпоративними проектами організаційного покращення
  • формування та управління системою корпоративної мотивації
  • заміщення Генерального директора в період його відсутності
Навички, знання та особисті якості, необхідні для цієї позиції:
  • формувати та впроваджувати Корпоративні Стандарти управління
  • знання основ фінансів та економіки
  • глибоке знання та розуміння функціонування основних корпоративних бізнес-процесів, володіти навичками побудови моделі бізнес-процесів та опис процесів
  • знання основ аналітики, вміти використовувати методи збирання та підготовки інформації, виділяти головне, будувати причинно-наслідкові зв'язки
  • управлінський облік, логіка аналізу ключових фін.звітів.
  • оцінка сценаріїв розвитку через фінансову модель.
  • навички стратегічного планування, вироблення планів щодо реалізації стратегії (декомпозиція на рівні виконання).
  • підтримка та розвиток внутрішньої архітектури підприємства з погляду ефективної орг. структури
  • знання технології побудови Збалансованої Системи Показників (BSC)
  • формування KPI показників верхнього рівня та їх каскадування
  • управління матеріальним стимулюванням та індивідуальною мотивацією
  • володіння методикою проектного менеджменту
  • формування систем метрик та дашбордів (бажано Майкрософт BI).
  • порядність, врівноваженість, гарний комунікатор, високий рівень відповідальності і самоконтролю, відданість справі, бажання розвиватись
  • знання англійської (А2-В1)
  • знання Lean методології буде значною перевагою
Що ми пропонуємо:
  • участь в цікавому і складному процесі покращення бізнесу
  • гідну заробітну плату (готові обговорювати індивідуально в залежності від ваших навиків, досвіду, побажань);
  • можливість працювати в компанії, яка постійно розвивається і росте;
  • позитивний психо-емоційний фон у роботі з власником.
Людину на цю посаду шукаємо в Украіні. Місце роботи - м.Чернігів.Якщо ваш досвід і навички відповідають нашому запиту і вакансія вам цікава - ми вже готові поспілкуватися та чекаємо CV.Відповімо вам протягом 3х днів!Дякуємо вам за увагу до нашої вакансії.

Rabota